Незалежний громадський сайт інформаційно-аналітичної підтримки
розвитку ефективного місцевого самоврядування і дієвого громадянського суспільства
На головну На головну   Пишіть нам Пишіть нам
korablik ХЕРСОН.ГРОМАДА.ІНІЦІАТИВА  
Область

Місто
 
Немає щастя без свободи, свободи - без самоврядування, самоврядування - без конституційності, конституційності - без моралі, й жодного з цих великих благ - без сталості й ладу. Клiнтон РОССАЙТЕР
ПРАВА ГРОМАДИ ВИБОРИ ТА РЕЗУЛЬТАТИ ДЕПУТАТИ ВЕКТОР САМОВРЯДУВАННЯ громадська думка ІНТЕРВ'Ю ПРОЕКТ ТА ПІДТРИМКА СПІВРОБІТНИЦТВО
 
Незабаром оновлення сайту!

#ХЕРСОН
Херсон сьогодні >>
Керівники міста і області >>
Зазирнемо у майбутнє >>
Місто історичне >>
Природні рекорди Херсонщини >>
Важливі контакти міських і обласних служб >>
#ГРОМАДА
Громада міста >>
Думка громади >>
Громадські об'єднання >>
Діалоги з успішними керівниками >>
Діалоги з лідерами громадських об'єднань >>
Благодійність та меценацтво >>
Громада в історичному
ракурсі >>
Сайти громадянського суспільства >>
#САМОВРЯДУВАННЯ
Вектор самоврядування >>
Ради депутатів >>
Місцеві програми >>
Органи самоорганізації населення
Самоврядування у вищих навчальних закладах >>
Шкільне самоврядування >>
Досвід самоврядування >>
#ІДЕЇ ТА ІНІЦІАТИВИ
Оголошені конкурси >>
Матеріали конкурсів >>
Пропозиції проектів >>
#НАШІ ПРАВА
Загальна декларація з прав людини
Міжнародний Пакт про громадянські і політичні права
Конституція України
Права дитини >>
Право громади >>
Практичні поради
#БІБЛІОТЕКА
Тезаурус
Матеріали про демократію
Філософська бібліотечка
Класика сатири

Пошук по сайту

Партнери






Концепція соціальної відповідальності бізнесу

Чіткого визначення соціально-відповідального бізнесу немає і не може бути. Умови в кожному суспільстві є різними.
Можна визначати соціальну відповідальність бізнесу з точки зору того, як бізнес впливає на суспільство.
Можна говорити про те, що бізнес зобов’язаний допомагати сталому розвитку в Україні. Але все це залежить від конкретних умов, в яких працює бізнес і про що ми говоримо.
Наприклад, деякі дослідники вважають, що доброчинність не є соціальною відповідальністю бізнесу. Але це залежить від підходів до тлумачення цього поняття.

Як правило, більшість дослідників визначають три підходи до визначення соціально-відповідального бізнесу:

  • Перший – це доброчинний, тобто, коли компанії надають доброчинну допомогу;
  • Другий – це промоційний, коли компанії зацікавлені в тому, щоб її добрі справи були відомі якомога більшій кількості людей;
  • І третій – стратегічний. Той, який діє на лінії відділу маркетингу, продажу, фінансів, бухгалтерії і не є видимий широкому загалу.
    Всі підходи є вірними. Всі підходи мають бути на рівні підприємства, особливо великого. І розуміння соціально-відповідального бізнесу так само варіює від однієї країни до іншої, від одного регіону до іншого регіону. Наприклад в країнах, що розвиваються, актуальним є розбудова сталих громад. А у Франції соціальні звіти є обов’язковими згідно законодавства. Тобто те, що ми розуміємо як добровільність з питань соціальної відповідальності бізнесу, дуже залежить від того з ким ми говоримо і про що ми говоримо.

Крім того є ще оди нюанс, на якому я хотів би наголосити, це відмінність між англосаксонською моделлю соціально-відповідального бізнесу і європейсько-континентальною. Коли представники компаній, особливо американських говорять про соціально-відповідальний бізнес, вони говорять з точки зору правил. Тобто існують правила, згідно яких функціонує бізнес, правила визначаються спільно з людьми, тоді як європейці менш зацікавлені в правилах, а більше зацікавлені в принципах, на яких функціонує бізнес.
Також, в західній Європі є розуміння соціальної відповідальності бізнесу, як способу роботи колективами для суспільства більше, ніж це вимагається законами.

  З виступу В. Вороб'я на конференції - робочій зустрічі Мережі корпоративного громадянства.

 На Херсонщині є представники соціально-відповідального бізнесу.

Саме такий підхід – робити для суспільства більше ніж це вимагається законами і сприяти  розбудові успішної  громади не на словах, а на ділі демонструє О. Урслуленко, якого по праву можна назвати яскравим представником соціально – відповідального бізнесу Херсонщини.

З метою популяризації ідеї соціально-відповідального бізнесу та ознайомлення херсонців з особистістю О. Урсуленка, який є його яскравим представником, на даному порталі  розміщено сайт "О. Урсуленко - підприємець, громадський діяч, меценат". www.hgi.org.ua/ursulenko

 

Місце для фото

В подальшому організація планує встановити його автономно або в проекті «Соціально – відповідальний бізнес Херсонщини, якщо такий буде підтримано херсонськими бізнесменами.  

ХМГО "Розвиток"

 
©2005 - 2017 Видавець сайту Херсонська міська громадська організація "Розвиток"

Передрук матеріалів вітається за наявності гіперпосилання на www.hgi.org.ua

Керівник проекту та головний редактор сайту: Ганна Парфьонова
E-mail: hannaparfyonova@gmail.com

Херсонська міська громадська організація "Розвиток"

Контакти: м. Херсон, вул. Полякова, 2, офіс 3 (4-й поверх)
e-mail:
hmgo.rozvytok@gmail.com


Головна сторінка
Керівники міста і області
Місто історичне

Права громади
Громадська думка
Інтерв'ю


Місцеві програми