Програми Херсонської міської ради

  ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення міської ради
28.12.11 № 527

Програма естетичного оздоблення міста Херсона
на 2012 рік

 

1. Мета та основні завдання Програми


Метою Програми естетичного оздоблення міста Херсона на 2012 рік (далі – Програма) є поліпшення естетичного вигляду міста, тематичне його оформлення з нагоди загальнодержавних та міських свят, пам’ятних дат, суспільно важливих подій.

2. Очікувані результати Програми

Виконання Програми дасть можливість:

2.1. Поліпшити естетичний стан міста. 2.2. Забезпечувати святковий настрій та формувати у херсонців почуття гордості за рідне місто.

2.3. Виховувати патріотизм, моральність, високі естетичні смаки громадян, насамперед молоді, та культуру поведінки особистості.

3. Ресурси забезпечення Програми

Фінансування Програми здійснюється за рахунок коштів міського бюджету.

Орієнтовний обсяг фінансового забезпечення виконання Програми складає 176 тис. 70 грн.

4. Основні заходи щодо виконання Програми

4.1. Програмою передбачається виготовлення та розміщення елементів оздоблення міста Херсона:

4.1.1. Виготовлення та розміщення святкових вимпельних перетяжок, відповідно до тематики свята. Вимпельна перетяжка складається з тросу, тентової тканини, у вигляді трикутників, закріплених на зазначеному тросі

(ескіз додається). В залежності від тематики урочистості, трикутники можуть бути різного кольору: біло-блакитні, червоно-білі, блакитно-жовтий тощо.

4.1.2. Виготовлення соціальної зовнішньої реклами відповідної тематики. Соціальна реклама – інформація будь-якого виду, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей, розповсюдження якої не має на меті отримання матеріального прибутку.

Постери соціальної зовнішньої реклами виготовляються розміром 3х4м та 3х6м.

Управління естетики та зовнішньої реклами департаменту містобудування та землекористування міської ради реалізує заходи Програми відповідно до Плану виготовлення та розміщення елементів оздоблення міста.

5. План виготовлення та розміщення елементів оздоблення міста.

 

Найменування свят та

тематика

Кількість (од.) та розмір (для соц. реклами)

Витрати (грн.)

Загальні

 

на виготов-лення*

на розмі-щення**

1

2

3

4

5

6

1.

Вимпельні перетяжки

1.1.

Міжнародний жіночий день

(08 березня)

9

10 400,0

7 560,0

1 800,0

1.2.

День визволення Херсона

(13 березня)

7

7 280,0

5 880,0

1 400,0

1.3.

Великдень

(15 квітня)

10

10 400,0

8 400,0

2 000,0

1.4.

День солідарності трудящих

(01 травня)

10

10 400,0

8 400,0

2 000,0

1.5.

День Перемоги

(09 травня)

10

10 400,0

8 400,0

2 000,0

1.6.

День Святої Трійці

(03 червня)

10

10 400,0

8 400,0

2 000,0

1.7.

День Конституції України

(28 червня)

10

10 400,0

8 400,0

2 000,0

1.8.

День Незалежності України

(24 серпня)

10

10 400,0

8 400,0

2 000,0

1.9.

День знань

(01 вересня)

9

9 360,0

7 560,0

1 800,0

1.10.

День міста

(третя субота вересня)

10

10 400,0

8 400,0

2 000,0

1.11.

Новорічні та різдвяні свята

13

15 600,0

10 920,0

3 000,0

 

Разом:

93

112 720,0

90 720,0

22 000,0

1

2

3

4

6

6

2.

Соціальна зовнішня реклама

2.1.

Соціальна акція «Увага: діти на дорозі!»

(серпень – вересень)

5 (постер) – 3х6

5 (постер) – 3х4

13 500,0

750,0

 

600,0

-

2.2.

Соціальна реклама

щодо пропаганди шанобливого ставлення до людей похилого віку

(жовтень)

5 (постер) – 3х6

5 (постер) – 3х4

13 500,0

750,0

 

600,0

-

2.3.

Соціальна реклама щодо результативності соціально – економічного розвитку громади

 (щоквартально)

20 (банер) – 3х6

20 (банер) – 3х4

18 000,0

10 000,0

 

8 000,0

-

2.4.

Соціальна реклама

щодо профілактики

виникнення ДТП

(щоквартально)

20 (банер) – 3х6

10 (постер) – 3х4

10 (баннер) – 3х4

15 200,0

10 000,0

 

1 200,0

 

4 000,0

-

2.5.

Соціальна реклама стосовно проведення ярмарків

(щоквартально)

20 (банер) – 3х6

28 (постер) – 3х6

14 200,0

10 000,0

 

4 200,0

-

2.6.

Соціальна реклама

щодо профілактики засмічення міста (протягом року)

15 (банер) – 3х4

15 (постер) – 3х6

8 250,0

6 000,0

 

2 250,0

-

2.7.

Соціальна реклама

щодо охорони здоров’я та профілактики шкідливих звичок

(протягом року)

15 (постер) – 3х6

15 (постер) – 3х4

4 200,0

2 400,0

 

1 800,0

-

 

Разом:

208

86 850,0

62 550,0

-

 

Всього:

301

199 570,0

155 790,0

18 600,0

 

Загальна сума витрат:

218 170,0

* Витрати на виготовлення вимпельних перетяжок розраховуються з урахуванням, що вартість виготовлення однієї перетяжки дорівнює 840,0 грн.

** Витрати на розміщення вимпельних перетяжок розраховуються з урахуванням, що розміщення однієї вимпельної перетяжки потребує 1 (однієї) години роботи підрядної організації з використанням автовишки, 1 година роботи = 200 грн.

6. Організація виконання та контролю за ходом виконання Програми

Організація виконання та контроль за ходом виконання Програми здійснює управління естетики та зовнішньої реклами департаменту містобудування та землекористування міської ради.
 

Розміщення елементів оздоблення міста виконується підрядними підприємствами: комунальним підприємством «Господарська організація «Бюро естетики міського середовища та зовнішньої реклами», комунальним підприємством «Херсонміськсвітло», міським комунальним підприємством «Херсонелектротранс» тощо.