Monthly Archives: Червень 2015

Бюджет громади в електронному доступі

Херсонський міський голова, Херсонська міська рада та її виконавчі органи впроваджують проект “Відкритий бюджет”, який представлений на сайті Херсонської міської ради.

logo
ПРОЕКТ ХЕРСОНСЬКОГО МІСЬКОГО ГОЛОВИ “ВІДКРИТИЙ БЮДЖЕТ”

Пропозиції та зауваження можна залишити на форумі або надіслати за адресою електронної поштиadmin@city.kherson.ua

Система “Громадський бюджет” – це набір програмного забезпечення та Інтернет сайту, який й висвітлює одержання і використання бюджетних коштів для журналістів та всіх  громадян міста. Особливість цієї системи в тому , що вона дає не тільки загальний огляд використання бюджету, а й дає он-лайн доступ до документів, пов’язаних з використанням бюджетних коштів.
Склад системи “Відкритий бюджет”:

ХМГО “Розвиток” – Цільові програми мають бути ефективними інструментами розвитку міста та громади

ІНСТРУМЕНТИ РОЗВИТКУ МІСТА ТА ГРОМАДИ – МІСЬКІ ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ

Міські цільові програми повинні бути ефективними інструментами соціально-економічного розвитку міста та громади і сприяти досягненню кращих цивілізаційних стандартів.

Для цього для їх розробки та реалізації мають залучатися  представники від профільних громадських організацій,  бізнесу,  науковці та використовуватися конкурсні механізми і  гранти.

Ефективність міських цільових програм, в т.ч. ефективність їх виконання, має бути досліджена і оцінена депутатським корпусом, професійними спільнотами та громадою міста.

МІСЬКІ ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ,
чинні (діючі з попередніх скликань та прийняті радою)в період діяльності
Херсонської міської ради VІ скликання (2010 -2015)
та звіти з їх виконання
МІСЬКІ ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ,
чинні (діючі з попередніх скликань та прийняті радою)в період діяльності
Херсонської міської ради V скликання (2006 – 2010)
та звіти з їх виконання
МІСЬКІ ЦІЛЬОВІ ПРОГРАМИ,
чинні (діючі з попередніх скликань та прийняті радою)в період діяльності
Херсонської міської ради IV скликання (2002 – 2006)
та звіти з їх виконання

Пропозиції до Херсонської міської ради  та до виконавчого комітету Херсонської міської ради
щодо удосконалення системи розробки, виконання та оцінки міських цільових програм

Рік Сутність пропозицій Матеріали щодо сутності пропозицій Суб’єкти надання пропозицій
2013 рікХМР-VI Удосконалення практики створення та реалізації міських цільових програм на основі врахування пропозицій попередніх років та залучення до процесу удосконаленняпредставників депутатського корпусу, виконавчих органів Херсонської міської ради, громадськості, бізнесу і науки. ХМГО “Розвиток” пропонує в.о. міського голові З. Бережній (лист № 5 від 31.05.13 р.)

      • створити робочу групу з удосконалення практики створення та реалізації міських цільових програм,до якої залучити представників депутатського корпусу, виконавчих органів Херсонської міської ради, громадськості, бізнесу і науки
      • при розробці критеріїв ефективності виконання міських цільових програм та форм звітування перед громадою, врахувати пропозиції

2005

року

Г. Парфьонова,ХМГО “Розиток”
2007-2009 рокиХМР-V Рекомендації  I, II та ІІІ Конференцій “Вектор самоврядування” Херсонській міській раді, Виконавчому комітету Херсонської міської ради щодо удосконалення системи формування та виконання міських цільових програм на основі впровадження грантових механізмів при їх розробці і реалізації Резолюція Третьої загальноміської конференції “Вектор самоврядування” (9 грудня 2009 року)Резолюція Другої загальноміської конференції “Вектор самоврядування” (3 грудня 2008 року)

Резолюція Першої загальноміської конференції “Вектор самоврядування” (4 грудня 2007 р.)

Учасники конференцій
2005 рікХМР-IV Міські цільові програми повинні бути ефективними інструментами соціально-економічного розвитку  міста та сприяти   досягненню кращих цивілізаційних стандартів в усіх сферах міського розвитку.Відповідно, ефективність міських цільових програм, в т.ч. ефективність  їх виконання, має бути досліджена і оцінена депутатським корпусом, професійними спільнотами та громадою міста.

Система оцінки виконання міських цільових не є достатньо оптимальною, адже в програмах закладені показники реалізації програм, але не має критеріїв ефективності, які дозволять проаналізувати і виконавцям, і депутатському корпусу, і громаді ефективність  впливу програми  на вирішення тих завдань, які були поставлені.

ХМГО “Розвиток”  внесені пропозиції  щодо удосконалення оцінки виконання міських цільових програм

Г. Парфьонова,ХМГО “Розиток”

 

Стратегія 2020 для Херсонщини

Херсонська обласна державна адміністрація супроводжує процес розробки Стратегії розвитку області до 2020 року.
Інформація про розробку Стратегії – 2020 представлена на сайті ХОДА

 

Стратегия развития 2020


Підтримано проект Стратегії регіонального розвитку Херсонської області на період до 2020 року

09 червня поточного року в області відбулося розширене засідання робочої групи з розробки Стратегії регіонального розвитку Херсонської області на період до 2020 рокуДетальніше

Оголошення про збір ідей проектів до Плану реалізації Стратегії розвитку Херсонської області на період до 2020 року

Херсонська обласна державна адміністрація та Херсонська обласна рада розробляють проект Стратегії розвитку Херсонської області на період до 2020 рокуДетальніше

Оголошення про надання пропозицій щодо Місії та Стратегічного бачення розвитку Херсонської області

В області розпочато роботу з розроблення проекту Стратегії регіонального розвитку Херсонської області на період до 2020 рокуДетальніше