|
Програми Херсонської міської ради
|
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішенням міської ради
від 14.06.02 №22
Реформування житлово-комунального господарства м. Херсона на 2002-2005 роки (продовжено до 2010 року)
Програма розроблена на підставі "Програми реформування і розвитку
житлово-комунального господарства на 2002-2005 роки та на період до 2010 року"
схваленою постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2002 р. № 139,
Указу Президента України від 19.10.99 р. № 1351 "Про прискорення реформування
житлово-комунального господарства", а також на підставі рішення Херсонського
міськвиконкому від 10.10.2001 р. №370 "Про концептуальні напрямки реформування
житлово-комунального господарства м. Херсона на 2002-2005 роки".
1. Загальні положення
Житлово- комунальне господарство є найбільш технічно відсталою галуззю економіки
з багатьма проблемами, які останнім часом особливо загострились. Фінансове
становище підприємств, то надають житлово-комунальні послуги, незадовільне і
зумовлене, насамперед, постійно зростаючою заборгованістю з оплати послуг з боку
підприємств, бюджетних установ та населення. Ситуацію погіршує велика кількість
пільг, передбачених законодавством для окремих категорій населення та
заборгованість бюджету з відшкодування оплати наданих послуг за цими пільгами.
Наявна законодавча та нормативна база недостатня і недосконала, не забезпечує
правових засад реформування житлово-комунального господарства, взаємовідносин
підприємств, що надають комунальні послуги та споживачів послуг.
Ринкові перетворення практично не торкнулись сфери житлово-комунального
господарства міста, в той час, як всі інші галузі - торгівля, будівництво,
побутове обслуговування, громадське харчування, пройшли стадії комерціалізації
та приватизації і ефективно функціонують в ринкових умовах.
Досвід і реформування окремих підприємств житлово-комунального господарства м.
Херсона показав, що цю проблему необхідно вирішувати комплексно.
Тільки комплексний підхід з вирішенням цілої низки питань та з виконанням
конкретних заходів може дати позитивний результат, створити умови для якісних
змін у сфері житлово-комунального господарства міста.
Цю програму розроблено з метою підвищення ефективності та надійності
функціонування системи життєзабезпечення населення міста, поліпшення якості
житлово-комунальних послуг з одночасним зниженням нераціональних витрат.
2. Основні напрямки реформування житлово-комунального господарства м. Херсона.
Основними напрямами реформування житлово-комунального господарства міста є:
- удосконалення системи управління підприємствами та організаціями
житлово-комунального господарства всіх форм власності з розмежуванням функції
органів управління та підприємств, виробників житлово-комунальних послуг;
- розвиток ринкових відносин в житлово-комунальній сфері;
- створення конкурентного середовища і ринку послуг, реструктуризація
підприємств і організацій житлово-комунального господарства;
- удосконалення системи фінансування житлово-комунального господарства та
проведення ефективної енергозберігаючої політики.
Для реалізації основних напрямів реформування житлово-комунального
господарства міста необхідно вирішити конкретні питання та здійснити конкретні
заходи.
Удосконалення системи управління підприємствами і організаціями
житлово-комунального господарства міста.
Система управління повинна об'єднати зусилля Херсонської міської ради,
міськвиконкому, підприємств житлово-комунального господарства всіх форм
власності для реформування та ефективного функціонування в умовах ринкової і
економіки.
На цьому етапі Херсонський міськвиконком повинен забезпечити:
- обслуговування населення підприємствами та організаціями житлово -
комунального господарства незалежно від форми власності;
- проведення інвентаризації та організація обліку житлового фонду;
- проведення інвентаризації та здійснення обліку об'єктів комунального
господарства;
Необхідно здійснити розмежування та впорядкування функцій управління об'єктами
житлово-комунального господарства, функцій підприємств-виробників, (постачальників)
послуг та споживачів житлово-комунальних послуг.
Першочерговими питаннями реформування по цьому напрямку є:
- розроблення та реалізація сучасної системи управління;
- впорядкування відносин власності;
- визначення конкретних замовників житлово-комунальних послуг. Конкретні заходи,
виконання яких має забезпечити вирішення цих питань, наведені в Додатку 1 до
Програми.
Демонополізація і розвиток конкурентного середовища.
Розвиток конкуренції в житлово-комунальному господарстві здійснюється з метою створення умов для подолання негативних наслідків монопольного та домінуючого становища організацій житлово-комунального господарства шляхом:
- формування замовлень на послуги і програми розвитку об'єктів житлово-
комунального призначення;
- організації системи розрахунків за використані ресурси і спожиті послуги на
основі договорів (угод);
- застосування економічних санкцій за порушення договірних зобов'язань;
- залучення підприємств та організацій різних форм власності для надання
житлово-комунальних послуг на конкурсній основі.
Важливою складовою реформи житлово-комунального господарства є розвиток
конкуренції в системі управління та обслуговування житлової сфери, що дозволить
власникам житла та об'єктів комунального призначення визначати
житлово-експлуатаційну організацію для забезпечення необхідного рівня якості
робіт і надання послуг.
З метою демонополізації житлово-комунального господарства передбачається
провести процес роздержавлення підприємств і організацій житлово-комунального
господарства, забезпечити реальну правову рівність господарюючих суб'єктів
різних організаційно-правових форм.
Одним з напрямків поліпшення роботи підприємств тепловодопостачання та
водовідводу є зміна структури діючих підприємств з виділенням непрофільних
виробництв, не пов'язаних з основною діяльністю, створення альтернативних
підприємств.
Експлуатація об'єктів комунальної теплоенергетики, водопостачання та
водовідводу може здійснюватись підприємствами різних форм власності на основі
договорів оренди, контрактів на управління, концесії.
Структурні зміни в діяльності та управлінні теплоенергетики, водопостачання та
водовідвід потребують створення нових організаційних ринкових структур:
корпорацій, приватних підприємств, господарських товариств, можливого
відокремлення виробництва та транспортування товару (послуги) до споживача.
Доцільно проводити конкурси на виконання спеціалізованих робіт - обслуговування
ліфтового господарства, внутрішньо-будинкових мереж, вентиляційних каналів,
вивіз сміття, тощо.
Розвиток конкурентних принципів управління і обслуговування житлово-комунального
господарства є основою для приватизації підприємств та організацій.
Передбачається здійснити приватизацію їх переважної більшості до кінця 2005
року.
Розвиток конкурентних відносин у житлово-комунальному господарстві міста буде
сприяти ефективності його функціонування, зниженню витрат на утримання і
залучення додаткових фінансових ресурсів для модернізації господарства.
Конкретні заходи, виконання яких забезпечить вирішення викладених у розділі
питань, наведені в Додатку 2 до Програми.
Удосконалення системи фінансування житлово-коммунального господарства та
проведення ефективної енергозберігаючої політики.
Для оздоровлення фінансової ситуації в житлово-комунальному господарстві необхідно:
- реструктуризувати заборгованість бюджету та бюджетних організацій перед
підприємствами житлово-комунального господарства;
- подолати збитковість житлово-комунального господарства;
- забезпечити стабільне і достатнє поточне фінансування житлово-комунальних
послуг.
Для вирішення цих питань необхідно створити міську комісію з розгляду питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги з включенням до її складу керівників підприємств житлово-комунального господарства та представників громадських організацій.Заходи, які здійснюються для погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги, наведені в Додатку до Програми.
Необхідно постійно проводити ефективну енергозберігаючу політику:
- розробити та установити контроль за виконанням програми поетапного оснащення
житлового фонду приладами обліку витрачення та регулювання споживання води і
теплової енергії;
- передбачити в проектах міського бюджету кошти на фінансування робіт,
пов'язаних з оснащенням житлового фонду приладами;
- залучати інші джерела фінансування, в тому числі, кошти населення, кредити
тощо;
- запровадити диференційовані тарифи на послуги з тепловодопостачання, що
надаються за нормами або показниками приладів обліку;
- створити мережу спеціалізованих підприємств з монтажу, сервісного
обслуговування та ремонту приладів.
Перелік енергозберігаючих заходів наведено в Додатку 4 до Програми.
3. Формування ринкових механізмів функціонування та розвитку
житлово-комунального комплексу міста.
А) Формування ринкових відносин у житловій сфері.
Реформування відносин у житловій сфері здійснюється за такими напрямами:
- продовження розмежування форм власності у житловому фонді, стимулювання його
приватизації;
- створення об'єднань співвласників багатоквартирних будинків;
- реорганізація та роздержавлення житлово-експлуатаційних організацій,
перетворення їх у рівноправних партнерів на ринку послуг;
- розподіл функцій та запровадження договірних відносин між власником житла та
обслуговуючими підприємствами.
- впровадження повного відшкодування вартості надання житлово-комунальних послуг
з включенням до оплати житла витрат на проведення капітального ремонту будинку.
Об'єднання співвласників багатоквартирних будинків повинно стати основною формою
організації утримання та експлуатації житлових будинків і прибудинкових
територій, підвищення рівня їх благоустрою та умов проживання.
Б) Формування ринкових відносин у сфері тепловодопостачання та водовідводу.
Формування нових економічних відносин у сфері тепловодопостачання та водовідводу
враховує особливості діяльності підприємств, які виробляють та надають ці види
послуг.
Міська рада та міськвиконком повинні здійснювати ефективне регулювання діяльністю підприємств тепловодопостачання та водовідводу, яке включає:
- формування виробничих та інвестиційних програм на основі перспективних
схем тепловодопостачання та водовідведення міста;
- щорічне тарифне регулювання, прозорість формування тарифів;
- проведення моніторингу діяльності підприємств;
- забезпечення обліку споживання основних комунальних послуг;
- поетапне перетворення комунальних підприємств тепловодопостачання та
- водовідводу у господарські товариства та приватні підприємства.
В) Формування ринкових відносин у сфері діяльності міського електротранспорту.
Специфіка роботи міського електротранспорту, залежить від постійних маршрутів,
графіку руху та постійного енергопостачання, велика кількість пільгових
категорій населення, яке користується ним, вимагає підтримки з боку міської
ради.
Міська рада та міськвиконком повинні сприяти:
- оптимізації та розвитку транспортних схем, оновленню рухомого складу;
- забезпеченню рівних умов конкуренції на ринку транспортних послуг;
- створенню акціонерних компаній на базі тролейбусного управління, його служб і
дільниць із залученням приватних структур;
- впровадженню договірних відносин між замовником та виконавцем транспортних
послуг;
- упорядкуванню пільг на проїзд, запровадженню адресної грошової компенсації на
проїзд безпосередньо споживачам;
- проведенню акціонування підприємства міського електротранспорту, переходу на
ринкові умови його функціонування.
Г) Формування ринкових відносин у сфері благоустрою, міського шляхового
господарства, ритуального обслуговування:
Комплекс заходів з реформування та розвитку благоустрою, шляхового господарства,
ритуального обслуговування, санітарної очистки, включає:
- розробку довгострокового плану благоустрою міста;
- створення системи поводження з побутовими відходами;
- удосконалення системи управління об'єктами вулично-дорожньої мережі;
- реформування структури обслуговуючих підприємств, перетворення їх у окремі
приватні підприємства, господарські товариства.
4. Етапи виконання програми
Програма виконується в два етапи.
На першому етапі (2002-2003 р.) здійснюватимуться такі заходи:
- перехід на ринкові умови підприємств житлово-комунального господарства міста;
- введення конкурентних відносин у житловому господарстві – створення об'єднань
співвласників квартир багатоквартирних будинків;
- здійснення розподілу функцій власника та виробника житлово-комунальних послуг;
- впровадження договірних відносин;
- здійснення розподілу функцій власника та виробника житлово-комунальних послуг;
- впровадження договірних відносин;
- проведення роздержавлення житлово-експлуатаційних підприємств;
- проведення акціонування та роздержавлення в системі тепловодопостачання та
водовідведення.
На другому етапі (2004-2005 р.) здійснюватимуться такі заходи:
- перехід на бездотаційне, самоокупне функціонування підприємств житлово -
комунального господарства;
- проведення роботи з ліквідації заборгованості споживачів за надані послуги та
. підприємств .житлово-комунального господарства;
- завершення роздержавлення підприємств житлово-комунальної сфери;
- створення системи кредитування розвитку підприємств житлово-комунального х
господарства міста;
- впровадження обслуговування та утримання житла, надання послуг, тільки на
конкурсній основі;
- впровадження енергозберігаючих заходів.
|
№ п/п |
Перелік питань |
Перелік заходів |
Строк виконання |
Відповідальні за виконання |
|
1. |
Організація єдиного органу управління з питань забезпечення життєдіяльності міста. |
1. розробка та затвердження структурної схеми головного управління з питань забезпечення життєдіяльності м. Херсона та положення про головне управління. |
II кв. 2002 р. |
Заступник міського голови, керівники управлінь та підрозділів міськвиконкому |
|
2. Розробка та затвердження структур та положень управлінь та інших підрозділів головного управління. |
II кв. 2002 р. |
Заступник міського голови, керівники управлінь та підрозділів міськвиконкому. | ||
|
2. |
Розмежування функцій управління житловим та комунальним господарством міста, а також розмежування виробничих і управлінських функцій існуючих виробничих структур комунального господарства. |
1. Проведення реорганізації міського управління житлово-комунального господарства з розподілом функцій управління житловим господарством та комунальним господарством міста. |
III кв. 2002 р.
|
Заступник міського голови |
|
2. Проведення реорганізації виробничих об’єднань комунального господарства з розмежуванням виробничих та управлінських функцій |
IV кв. 2002 р. |
Заступник міського голови | ||
|
3. |
Організація єдиної міської інформаційно-диспетчерської служби |
1. Створення у складі Головного управління з питань забезпечення життєдіяльності міста інформаційно-диспетчерської служби(ІДС). |
III кв. 2002 р. |
Заступник міського голови, керівники управлінь міськвиконкому. |
|
2. Розробка та затвердження положення про ІДС. |
III кв. 2002 р. |
Заступник міського голови, керівники управлінь міськвиконкому | ||
|
4. |
Організація спеціальної інспекції з нагляду за станом житлового фонду та благоустрою міста |
1. Реорганізація існуючої спеціальної санітарної інспекції. |
III кв. 2002 р |
Заступник міського голови |
|
2. розробка та затвердження структури і положення про спеціальну інспекцію з нагляду за станом житлового фонду та благоустрою міста. |
III кв. 2002 р.
|
Заступник міського голови | ||
|
3. Забезпечення спец. інспекції необхідним обладнанням, транспортом, засобами контролю, приміщенням. |
IV кв. 2003 р. |
Заступник міського голови | ||
|
5. |
Інвентаризація житлового фонду та об’єктів комунального господарства з оформленням права власності на них територіальної громади м. Херсона |
1. Проведення інвентаризації житлового фонду, що знаходиться у комунальній власності м. Херсона. |
IV кв. 2002 р.
|
Управління комунальної власності |
|
2. Проведення інвентаризації об”єктів комунального господарства міста. |
IV кв. 2002 р.
| |||
|
3. Оформлення права власності територіальної громади м. Херсона на об’єкти житлового фонду та комунального господарства міста. |
IV кв. 2003 р. | |||
|
3 Прийняття та затвердження відповідних документів та пакетних рішень |
IV кв. 2003 р.
| |||
|
6. |
Розробка нормативно-правової та розпорядної документації, необхідної для здійснення ефективного управління системою життєдіяльності міста |
|
Постійно |
Заступник міського голови |
|
7. |
Матеріально технічне і програмне забезпечення структур управління житлово-комунальним господарством, організація системи навчання та підвищення кваліфікації управлінських кадрів |
1. Оснащення структур управління житлово-комунальним господарством необхідною технікою, програмним забезпеченням, транспортом, приміщенням. |
2004 р.
|
Заступник міського голови |
|
2. Організація постійно-діючого семінару навчання з нормативно-правових питань та організації управління житлово-комунальним господарством |
IV кв. 2002 р. |
Заступник міського голови |
Заходи щодо вирішення питань по напряму “Демонополізація,
розвиток конкурентного середовища та створення ринку житлово-комунальних послуг”
|
№ п/п |
Перелік питань |
Перелік заходів |
Строк виконання |
Відповідальні за виконання |
|
1. |
Запровадження конкурсного порядку передачі житлового фонду на утримання і обслуговування підприємствам різних форм власності |
1. Розробка та затвердження Положення про порядок конкурсного відбору підприємств для утримання та обслуговування житлових будинків і при будинкових територій та форми договору. |
III кв. 2002 р. |
Заступник міського голови та конкурсна комісія |
|
2. Створення конкурсної комісії по відбору підприємств для утримання і обслуговування житлового фонду і при будинкових територій. |
III кв. 2002 р | |||
|
3. Проведення конкурсів по відбору підприємств для утримання і обслуговування житлового фонду та при- будинкових територій по конкретним дислокаціям будинків. |
постійно | |||
|
2. |
Запровадження конкурсного порядку передачі на утримання і обслуговування об’єктів благоустрою і комунального господарства підприємствам різних форм власності |
1. Розробка та затвердження Положення Пол відбору підприємств для утримання і обслуговування об’єктів благоустрою і комунального господарства міста та форми договору. |
III кв. 2002 р. |
Заступник міського голови та конкурсна комісія |
|
2. Проведення конкурсу по відбору підприємств для утримання і обслуговування: - об’єктів благоустрою міста; - парків, скверів, пляжів; - шляхового господарства міста; - кладовищ, меморіальних комплексів, полігонів для відходів; - об’єктів тепловодопостачання та водовідводу, тощо;
|
постійно | |||
|
3. |
Введення договірних відносин між міськвиконкомом і підприємствами, яким передаються на утримання і обслуговування конкретні житлові будинки та при будинкові території |
1. Організація обліку житлового фонду. |
II кв. 2003 р. |
Управління міськвиконкому |
|
2. Встановлення за закріплення при будинкових територій існуючого житлового фонду. |
2005 р.
| |||
|
3. Передача підприємствам на утримання та обслуговування житлового фонду та прибудинкових територій. |
2004 р. | |||
|
4. |
Введення договірних відносин між міськвиконкомом і підприємствами, яким передаються на утримання і обслуговування об’єкти благоустрою та комунального господарства міста |
1. Заключення договорів на утримання і обслуговування: - об’єктів благоустрою міста; - парків, скверів, пляжів; - об’єктів шляхового господарства міста; - кладовищ, меморіальних комплексів, полігону для відходів та ін.; - об’єктів тепловодопостачання та водовідведення та каналізації; - ооб’єктів теплоенергетики та електротранспорту.
|
2004 р.
|
Управління міськвиконкому |
|
2. Встановлення та закріплення меж обслуговування ооб’єктів. |
2005 р. |
Управління міськвиконкому | ||
|
5. |
Введення системи договірних відносин між підприємствами, які утримують і обслуговують житловий фонд та наймачами житла та власниками житла |
1. Розробка та затвердження форми договору найма житла в будинках комунального житлового фонду. |
III кв. 2002 р.
|
Міськвиконкомом
|
|
2. Розробка та затвердження форми договору з власниками житла та не житлових приміщень на участь у витратах на утримання будинку та при будинкової території. |
III кв. 2002р.
|
Міськвиконкомом | ||
|
3. Заключення підприємствами договорів найму житла з громадянами в будинках комунального житлового фонду. |
III – IV кв. 2003 р.
|
Підприємства які утримують та обслуговують житловий фонд | ||
|
4. Заключення підприємствами договорів з власниками житла та нежитлових приміщень на участь у витратах на утримання будинку та при- будинкової території. |
I – IV кв. 2003 р. |
Підприємства які утримують та обслуговують житловий фонд | ||
|
6. |
Проведення реструктуризації і реорганізації існуючих житлово-експлуатаційних підприємств та створення на їх базі приватних підприємств та господарських товариств, що мають право сплачувати єдиний податок |
1. розробка схем реорганізації існуючих житлово-комунальних підприємств, виділення із складу ЖЕО і ЖЕКів структурних підрозділів, створення на їх базі господарських товариств та приватних підприємств. |
II – IV кв. 2002 р.
|
Міськвиконком, підприємства житлово-комунального господарства
|
|
2. Передача в оренду Товариствам і приватним підприємствам цілісних майнових комплексів та окремого майна (приміщень, транспорту, обладнання), що знаходиться у комунальній власності територіальної громади України м. Херсона. |
IV кв. 2004 р. |
Управління комунальної власності | ||
|
3. Здійснення реорганізації та ліквідації збиткових підприємств. |
IV кв. 2005 р.
|
Міськвиконком | ||
|
7. |
Реструктуризація і реорганізація міських підприємств комунального господарства та створення на їх базі приватних підприємств, що мають сплачувати єдиний податок |
1. Розробка схем реорганізації існуючих підприємств комунального господарства шляхом виділення з їх складу структурних підрозділів, створення на їх базі господарських товариств та приватних підприємств. |
II кв. 2003 р.
|
Управління міськвиконкому
|
|
2. Передача в оренду господарським товариствам і приватним підприємствам цілісних майнових комплексів та окремого майна, що знаходиться у комунальній власності територіальної громади м. Херсона. |
IY кв. 2004 р.
|
Управління комунальної власності
| ||
|
3. здійснення реорганізації та ліквідації збиткових підприємств комунального господарства. |
2005 р.
|
Міськвиконком | ||
|
8. |
Реорганізація існуючих житлово- будівельних кооперативів в Об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (далі-об’єднання співвласників) |
1. Проведення робіт по реорганізації житлово- будівельних кооперативів в Об’єднання співвласників відповідно до Закону України “ Про об’єднання співвласників багатоквартирного будинку”. |
2005 р. |
Міськвиконком |
|
9. |
Створення Об’єднань співвласників в будинках комунальної власності та передача на їх баланс житлових комплексів |
1. Проведення роботи та заходів щодо створення та реєстрації нових об’єднань співвласників. |
2005 р. |
Міськвиконком
|
|
2. Здійснення реєстрації нових об’єднань співвласників. |
Постійно, по готовності.
|
Відділ державної реєстрації міськвиконкому ОСББ
| ||
|
3. здійснення передачі на баланс Об’єднань співвласників житлових комплексів, що знаходяться у комунальній власності.
|
Постійно |
Управління комунальної власності |
до програми реформування житлово-комунального госоподарства
Заходи щодо заборгованності за житлово-комунальні послуги
|
№ п/п |
Перелік заходів |
Строк виконання |
Відповідальні за виконання | |
|
1 |
Створення міської комісії з розгляду питань погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги |
III кв. 2002 р. |
Заступник міського голови | |
|
2 |
Проведення суцільної інвентаризації заборгованості за видами житлово- комунальних послуг у розрізі кожного особового рахунку споживача |
IV кв. 2002 р. |
Комісія, підприємства по обслуговуванню житлового фонду | |
|
3 |
Визначення реальності заборгованості відповідно до норм цивільного законодавства (термін виникнення, зміни у складі сімей тощо) |
постійно |
Комісія | |
|
4 |
Прийняття рішень щодо терміну погашення заборгованості, реструктуризації та списання залежно від суми боргу та матеріального стану боржника |
постійно |
Комісія | |
|
5 |
Забезпечення укладання договорів підприємствами по обслуговуванню житлового фонду з наймачами (власниками) житла про обов’язкову сплату поточних платежів та розміру щомісячних додаткових платежів на погашення заборгованості |
|
Комісія | |
|
6 |
Надання допомоги в оформленні субсидій громадянам, які мають право на їх отримання, але не користуються ним |
постійно |
Комісія | |
|
7 |
Застосування в межах, визначених законодавством, заходів примусового стягнення заборгованості з громадян, сімейний фактично-отриманий сукупний доход яких перевищує сукупний прожитковий мінімум членів цих сімей |
постійно |
Комісія | |
|
8 |
Проведення уточнення категорій громадян, які мають право на пільгову оплату житлово-комунальних послуг |
IV кв. |
Комісія підприємства по обслуговуванню житла
|
|
|
9 |
Забезпечення погашення заборгованості підприємствами житлово-комунального господарства за нараховані пільги та субсидії |
постійно |
Комісія, управління міськвиконкому |
|
|
10 |
Проведення інвентаризації заборгованості бюджетних організацій за спожиті комунальні послуги |
IV кв. |
Комісія, управління міськвиконкому |
|
|
11 |
Забезпечення укладання договорів про надання послуг організаціям, що фінансуються з бюджетів, у межах коштів на оплату послуг, передбачених у кошторисах на їх утримання |
постійно |
Комісія, галузеві управління міськвиконкому, підприємства по наданню комунальних послуг |
|
|
№ п/п |
Перелік заходів |
Строк виконання |
Відповідальні за виконання |
|
1. |
Розробка оргтехзаходів (енергоаудит) та бізнес планів з впровадження енергозбереження на об’єктах житлово-комунального господарства |
2003 р. |
Управління енергозбереження |
|
2. |
Складання енергетичної карти міста |
IV кв. 2003 р. |
Управління енергозбереження |
|
3. |
Проведення інформаційних та навчальних заходів з питань енергозбереження в житлово-комунальній сфері |
Постійно |
Заступник міського голови |
|
4. |
Розробка програми поетапного оснащення житлового фонду приладами обліку та регулювання споживання води і теплової енергії та контроль за її виконанням |
IV кв. 2003 р. |
Заступник міського голови |
|
5. |
Організація системи сервісного обслуговування та ремонту приладів обліку та регулювання споживання холодної, гарячої води та теплової енергії |
2004 р. |
Заступник міського голови |