|
Програми Херсонської міської ради
|
Херсонської
міської
ЗМІСТ
|
|
Загальні
положення |
|
|
Розділ 2 |
Об`єкти та їх підготовка до
відчуження |
|
|
Розділ 3 |
Визначення ціни об`єктів |
|
|
Розділ 4 |
Способи
та порядок відчуження об`єктів |
|
|
Розділ 5 |
Обсяги відчуження комунального
майна на 2006 рік |
|
|
Розділ 6 |
Фінансові результати
виконання Програми |
|
|
Розділ 7 |
Контроль за виконанням умов договорів
купівлі-продажу |
|
|
Розділ 8 |
Заходи щодо виконання Програми та контроль за її
виконанням |
|
|
Додаток 1 |
Перелік
об`єктів,
які не підлягають відчуженню у 2006 році |
|
|
Додаток 2 |
Перелік об`єктів комунальної власності міста, що
перебувають у комунальній власності м. Херсона і підлягають відчуженню шляхом
викупу згідно із рішеннями міської ради від 05.06.03 № 282, від 09.11.04 № 639, від 31.03.05 №
782, від 30.05.05 №
829, від 18.08.05 № 867, від 25.10.05 № 921 |
|
|
Додаток 3 |
Перелік об`єктів комунальної власності міста, що
перебувають у комунальній власності м. Херсона і підлягають відчуженню шляхом
продажу на аукціоні згідно із рішеннями міської ради від 26.12.03 № 461, від 31.03.05 № 782 |
|
|
Додаток 4 |
Перелік
об`єктів комунальної власності міста, що перебувають у комунальній власності
м. Херсона і підлягають відчуженню шляхом викупу |
|
|
Додаток 5 |
Перелік
об`єктів комунальної власності міста, що перебувають у комунальній власності
м. Херсона і підлягають відчуженню шляхом продажу на аукціоні |
|
Розділ 1.
Загальні положення
1.1.
Програма відчуження комунального майна Херсонської міської територіальної
громади на 2006 рік (далі-Програма) розроблена відповідно до Законів України
“Про місцеве самоврядування в Україні”,
“Про Державну програму приватизації на 2000-2002 роки”, “Про
приватизацію державного майна”, “Про приватизацію невеликих державних
підприємств (малу приватизацію)”, „Про оцінку майна, майнових прав та
професійну оціночну діяльність в Україні”, „Про особливості приватизації
об`єктів незавершеного будівництва”, Методики оцінки майна, затвердженої постановою
Кабінету Міністрів України від 10.12.03 № 1 891.
1.2.
Програма визначає основні цілі, пріоритети, завдання та способи
відчуження комунального майна, обсяги відчуження, прогноз надходження коштів до
міського бюджету, перелік об`єктів, які не підлягають відчуженню, а також
заходи щодо виконання цієї Програми.
1.3.
Основною метою відчуження комунального майна на 2006 рік є створення умов
для сприяння підвищенню ефективності діяльності підприємств, створення
конкурентного середовища, пошук ефективного власника об`єктам комунальної
власності, а також забезпечення грошових надходжень до міського бюджету.
1.4.
Пріоритетами та основними завданнями відчуження об`єктів комунальної
власності є:
-
відчуження виключно за грошові кошти з урахуванням індивідуальних
особливостей об`єктів;
-
забезпечення інформаційної відкритості процесу відчуження;
-
залучення коштів для розвитку економіки міста;
-
створення сприятливих умов для появи приватних власників.
При продажу об`єктів комунальної власності
Фонд враховує кон’юнктуру ринку, вивчає попит потенційних покупців та
забезпечує виконання Програми економічного і соціального розвитку в частині
надходжень коштів від приватизації, самостійно установлює для кожного об`єкта
строки проведення приватизації з урахуванням вимог законодавства з
приватизації.
Розділ
2. Об`єкти та їх підготовка до відчуження
2.1.
Об`єкти, що підлягають відчуженню, класифікуються за групами, відповідно
до Державної програми приватизації на 2000-2002 роки, а саме:
Група А – цілісні майнові комплекси
підприємств, що належать до комунальної власності м. Херсона, із
середньообліковою чисельністю працюючих до 100 осіб включно або вище 100 осіб,
однак вартість основних фондів яких недостатня для формування акціонерних
товариств, а також структурні підрозділи підприємств, з виділеними самостійними
балансами; будівлі, споруди та нежилі приміщення; готелі, об`єкти
санаторно-курортних закладів та будинки відпочинку, які перебувають на
самостійному балансі; окреме індивідуально визначене майно; майно підприємств,
ліквідованих за рішенням арбітражного суду; майно комунальних підприємств, що
ліквідуються за рішенням міської ради; майно підприємств, які не були продані
як цілісні майнові комплекси.
Група В – цілісні майнові комплекси підприємств із середньо-
обліковою чисельністю працюючих понад 100 осіб та вартість основних фондів яких
достатня для формування статутних фондів акціонерних товариств.
Група Д – об`єкти незавершеного
будівництва, законсервовані об’єкти.
Група Е – акції (паї, частки), що належать міській
раді у статутних фондах господарських товариств.
Група Ж – незалежно від вартості об`єкти охорони
здоров`я, освіти, культури, мистецтва та преси, фізичної культури і спорту,
телебачення та радіомовлення, видавничої справи, профілакторії, будинки і
табори відпочинку (за винятком тих, що перебувають на самостійному балансі),
крім об`єктів, які не підлягають приватизації.
Переліки об`єктів, які підлягають
відчуженню кожної з перелічених груп, затверджуються як відповідні додатки до
цієї Програми.
2.2.
Не підлягають відчуженню такі об`єкти комунальної власності:
1)
діючі заклади охорони здоров`я,
дошкільні дитячі заклади, загальноосвітні та спеціальні учбові заклади;
2)
визначені в установленому порядку
спеціалізовані підприємства торгівлі, які обслуговують виключно громадян, які
мають пільги згідно з чинним законодавством;
3)
майновий комплекс виконавчого комітету
Херсонської міської ради, його підрозділи, управління та відділи;
4)
архіви;
5)
об`єкти культури, мистецтва, архітектури,
парки, меморіальні комплекси тощо загальнонаціонального значення;
6)
будинки (споруди, приміщення) або
їх окремі частини загальнонаціонального значення, що знаходяться під охороною держави;
7)
міський електротранспорт;
8)
об`єкти інженерної інфраструктури
та благоустрою міста, включаючи мережі, споруди, обладнання, пов`язані із
постачанням споживачів водою, газом, теплом, а також відводом та очисткою води;
9)
кладовища.
Перелік об`єктів комунальної
власності міста, які не підлягають відчуженню, затверджується як додаток.
2.3.
Підготовка об`єктів до продажу здійснюється Фондом комунального майна м.
Херсона (далі-Фондом) відповідно до затверджених наказом голови Фонду переліків
об`єктів, які підлягають відчуженню із застосуванням конкретного способу, а
саме:
-
продаж на аукціоні;
-
продаж за конкурсом;
-
продаж шляхом викупу;
-
продаж одному покупцю, який зареєстрований як учасник аукціону (конкурсу).
2.4.
Включення об`єктів до зазначених переліків здійснюється відповідно до рішень
міської ради про затвердження переліків
об`єктів, що знаходяться у комунальній власності і підлягають відчуженню.
2.5.
З моменту прийняття рішення про включення об`єкта до переліку щодо нього
припиняються дії статей Закону України “Про підприємства в Україні” в частині
купівлі, продажу, передачі, міни, здачі в оренду, списання майна, надання та
одержання кредитів. Якщо ці дії необхідні для ефективного функціонування
підприємства, то вони здійснюються за згодою Фонду.
2.6.
Інформація про затвердження переліку об`єктів, які підлягають відчуженню
із застосуванням конкретного способу, публікується у офіційному бюлетені ФКМ м.
Херсона – газеті „Херсонський вісник”, інших засобах масової інформації, а
адміністрація підприємства, орендарі об`єктів, що підлягають відчуженню, повідомляються
про включення об`єкта до одного із зазначених переліків у місячний термін з дня
прийняття відповідного рішення письмово.
2.7.
З моменту прийняття рішення про приватизацію (затвердження Фондом
Переліку) протягом не більш як двох місяців здійснюється підготовка об`єкта до
відчуження. Цей строк може бути продовжено за рішенням Фонду.
2.8.
Підготовка об`єкта до відчуження включає:
-
проведення, в разі необхідності, реорганізації або ліквідації
комунального підприємства;
-
проведення інвентаризації майна об`єкта із залученням, в разі
необхідності, аудитора;
-
визначення та затвердження Фондом вартості продажу об`єкта, що підлягає
відчуженню шляхом викупу, або початкової вартості продажу об`єкта на аукціоні;
-
визначення та затвердження Фондом умов проведення конкурсів;
-
підготовку та публікацію інформації про об`єкти, що підлягають
відчуженню, у засобах масової інформації.
Розділ 3. Визначення вартості
об`єктів
3.1. Оцінка вартості майна
об`єктів комунальної власності м. Херсона, що підлягають
відчуженню, здійснюється відповідно до Методики оцінки майна, затвердженої
Кабінетом Міністрів України та чинного законодавства України.
Оцінка вартості майна, що відчужується,
здійснюється для визначення:
1)
розміру статутного фонду
ВАТ, що створюються при приватизації об`єктів гр. В;
2)
вартості майна, що
підлягає відчуженню шляхом викупу;
3)
початкової вартості майна,
що підлягає продажу на аукціоні або за конкурсом;
4)
вартості орендованого
майна, що підлягає відчуженню шляхом викупу орендарем;
5)
вартості майна
підприємств, що ліквідуються, підприємств- банкрутів, а також підлягають
продажу за рішенням суду.
3.2.
Оцінка вартості цілісних майнових комплексів (ЦМК), які
віднесені до груп А та Ж, провадиться у такому порядку:
1)
визначення Фондом дати
оцінки та утворення інвентаризаційної комісії для проведення інвентаризації у
термін, що передує даті оцінки;
2)
вибір Фондом суб`єкта
оціночної діяльності, який проводитиме незалежну оцінку майна та укладання з
ним відповідного договору на проведення оцінки у строк, що не перевищує 20
календарних днів від дати інвентаризації;
3)
проведення інвентаризації
майна ЦМК та затвердження Фондом її результатів у термін, що не перевищує 15
календарних днів від дати проведення інвентаризації;
4)
складання і подання
підприємством, що приватизується, у 5-денний термін до Фонду
передавального балансу на дату оцінки за результатами інвентаризації разом із
висновками аудиторської перевірки фінансової звітності;
5)
проведення незалежної
оцінки об`єкта приватизації та подання відповідного звіту до Фонду на
рецензування не пізніше ніж за 20 днів від кінцевої дати завершення робіт з
оцінки;
6)
затвердження Фондом
висновків суб`єкта оціночної діяльності про вартість продажу об`єкта
приватизації у термін, що не перевищує 2-х місяців від дати оцінки.
3.3.
Оцінка вартості індивідуально визначеного майна, в тому
числі нерухомого (будівлі, споруди, приміщення), провадиться у такому порядку:
1)
визначення Фондом дати
оцінки та укладання з суб`єктом оціночної діяльності відповідного договору на
проведення незалежної оцінки;
2)
підготовка Фондом необхідних
інформаційних матеріалів щодо об`єктів нерухомого майна (документи БТІ,
документи, що підтверджують вартість невід`ємних поліпшень, здійснених
орендарем за час оренди за згодою орендодавця тощо);
3)
проведення суб`єктом
оціночної діяльності незалежної оцінки та подання висновку до Фонду на
рецензування не пізніше ніж за 20 днів до дати завершення оцінки;
4)
затвердження Фондом
висновків суб`єкта оціночної діяльності про вартість продажу об`єкта.
3.4.
Процедура оцінки вартості
об`єктів незавершеного будівництва, включаючи законсервовані об`єкти,
визначаються відповідно до Закону України “Про особливості приватизації
об`єктів незавершеного будівництва” від 14.09.2000 № 1953-ІІІ та включає такі
етапи:
1)
передача Фонду
забудовником або замовником бухгалтерської інформації щодо фактичних витрат на
будівництво об`єкта за періодами їх здійснення;
2)
вибір суб`єкта оціночної
діяльності в разі прийняття рішення про приватизацію об`єктів незавершеного
будівництва (ОНБ);
3)
проведення обстеження
технічного стану забудови та інвентаризації
матеріалів та конструкцій, що не використані при будівництві, та устаткування,
що не змонтоване;
4)
проведення незалежної
оцінки вартості об`єкта незавершеного будівництва та затвердження Фондом
висновку про незалежну оцінку в термін, що не перевищує 2-х місяців від дати
оцінки.
3.5.
Незалежною оцінкою
індивідуально визначеного майна, у тому числі майна підприємств-банкрутів та
підприємств, що ліквідуються, встановлюється відповідно початкова вартість або вартість
продажу із застосуванням таких методичних прийомів:
1)
будівлі, приміщення,
споруди, що містять здійснені орендарем поліпшення, які неможливо відокремити
без заподіяння шкоди, і відповідно до умов договору оренди та законодавства
підлягають компенсації орендарю, оцінюються шляхом визначення ринкової вартості
з визначенням комунальної частки та частки орендаря;
2)
будівлі, приміщення,
споруди в усіх інших випадках оцінюються шляхом визначення ринкової вартості;
3)
транспортні засоби
оцінюються шляхом визначення ринкової вартості.
3.6.
У разі коли договором оренди та іншими актами передбачено
компенсацію орендарю в процесі відчуження орендованого майна (будівель,
приміщень, споруд) невід`ємних поліпшень, здійснених за час оренди за рахунок
власних коштів орендаря та за наявності відповідної письмової згоди
орендодавця, Фонд вимагає від орендаря подання:
-
письмової згоди орендодавця на здійснення орендарем таких
поліпшень;
-
відповідної проектно-кошторисної документації;
-
актів прийняття-передачі виконаних будівельних робіт;
-
копій платіжних документів, що підтверджують проведені
орендарем розрахунки за виконані будівельні роботи та придбані матеріали;
-
аудиторського висновку стосовно суми здійснення орендарем
поліпшень та джерела фінансування виконаних робіт.
Під час проведення незалежної
оцінки суб`єкт оціночної діяльності аналізує вищезазначені матеріали, з метою
визначення питомої ваги комунальної частки та частки орендаря в об`єкті
приватизації.
Початкова вартість майна,
що відчужується шляхом продажу на аукціоні чи за конкурсом, визначається суб`єктом
оціночної діяльності як його ринкова вартість на дату оцінки.
3.7.
Незалежна оцінка вартості майна проводиться суб`єктом
оціночної діяльності на підставі договору з Фондом. Залучення суб`єктів
оціночної діяльності до оцінки об`єктів проводиться виключно на конкурсній
основі.
Суб`єкт оціночної діяльності несе
цивільно-правову відповідальність за якість проведеної незалежної оцінки.
3.8.
Термін дії висновку суб`єкта оціночної діяльності становить
6 місяців з дня його
затвердження. В окремих випадках, за рішенням Фонду, термін дії висновку може
бути продовжено, але не більше ніж на 1 рік.
Розділ 4. Способи та порядок відчуження об`єктів
4.1.
Відчуження об`єктів групи А здійснюється відповідно до
Закону України “Про приватизацію невеликих державних підприємств (малу
приватизацію)” та цієї Програми шляхом:
-
викупу;
-
продажу на аукціоні, за конкурсом;
- продаж одному покупцю, який зареєстрований як
учасник аукціону (конкурсу).
Рішення щодо відчуження
об`єктів групи А, які
створюються на базі комунального майна підприємств, що реструктуруються,
об`єктів, щодо яких знято заборону на приватизацію та інших об`єктів групи
А, які не були приватизовані, приймаються Фондом на підставі рішень
міської ради за погодженням з постійною комісією з питань використання та
відчуження об`єктів комунальної власності та регулювання земельних відносин.
4.2
Спосіб “викуп” застосовується до таких
об`єктів групи А:
1)
нежитлових будинків,
(приміщень, споруд), які орендуються, у разі здійснення орендарем за згодою
орендодавця за рахунок власних коштів поліпшення орендованого майна, яке
неможливо відокремити від відповідного об`єкта без завдання йому шкоди,
вартістю не менше 25 відсотків залишкової (відновної за винятком зносу)
вартості майна (будівлі, приміщення, споруди).
2)
не проданих на аукціоні,
за конкурсом, якщо надійшла лише одна заява;
3)
нежитлових будинків
(приміщень, споруд), якщо покупець став власником майна об`єкта приватизації групи
А і не скористався на момент приватизації правом викупу цього будинку
(приміщення, споруди) у межах займаної об`єктом площі.
4.3.
У разі, якщо Фонд звертається до орендаря з
пропозицією викупити орендоване майно, а орендар не погоджується на це, Фонд
може запропонувати зазначене майно для продажу на конкурентних засадах. При
цьому договір оренди зберігає свою силу для нового власника.
4.4.
Відчуження об`єктів групи А шляхом викупу
здійснюється після затвердження міською радою переліку об`єктів, що підлягають
відчуженню шляхом викупу. Цей перелік публікується в інформаційному бюлетені
Фонду не пізніше 15 днів з дня прийняття рішення про затвердження переліку
об`єктів, що підлягають відчуженню шляхом викупу.
4.5.
За рішенням Фонду провадиться інвентаризація
майна об`єкта із залученням, у разі необхідності, аудитора і визначається ціна
його продажу шляхом проведення незалежної оцінки. Інформація про здійснення
викупу об`єкта публікується в інформаційному бюлетені Фонду, газеті „Херсонський
вісник”, протягом 15 календарних днів з дня укладання договору купівлі-продажу.
4.6.
Виключно на аукціонах здійснюється продаж
майна, яке залишилося після задоволення вимог кредиторів, у разі ліквідації
комунального підприємства та підприємства, визнаного банкрутом за рішенням
суду. Таке майно передається ліквідаційною комісією Фонду для подальшого
відчуження за актом прийняття-передачі.
4.7.
Відчуження об`єктів групи В здійснюється
шляхом перетворення комунального підприємства у відкрите акціонерне товариство,
де засновником виступає орган приватизації (ФКМ), що діє в межах повноважень,
передбачених законодавством.
4.8.
Відчуження об`єктів незавершеного будівництва
здійснюється відповідно до Закону України “Про особливості приватизації
об`єктів незавершеного будівництва” шляхом:
-
продажу на аукціоні, за конкурсом;
-
продажу одному покупцю, який зареєстрований як учасник
аукціону, конкурсу із забезпечення ним виконання умов приватизації об`єкта;
-
продажу під розбирання.
4.9.
Обов`язковими умовами відчуження об`єктів незавершеного
будівництва, крім продажу під розбирання, є:
-
встановлення строку завершення будівництва об`єкта;
-
заборона відчуження об`єкта незавершеного будівництва та
земельної ділянки, на якій розташовано цей об`єкт, до завершення будівництва та
введення об`єкта в експлуатацію;
-
забезпечення вимог екологічної безпеки, охорони
навколишнього середовища під час добудови.
У разі неможливості
завершення будівництва в установлені строки, за наявності відповідних
обґрунтувань, строки будівництва можуть бути змінені за рішенням Фонду та міської
ради, про що укладається додатковий договір.
У разі невиконання
зазначених умов, договір купівлі-продажу об`єкта незавершеного будівництва
підлягає розірванню в установленому законодавством порядку.
4.10.
У разі відсутності заяв на
приватизацію об`єкта незавершеного будівництва протягом 30 календарних днів з
дня опублікування переліку об`єктів, що підлягають відчуженню, Фонд приймає
рішення про повторний продаж. При цьому може бути змінено умови продажу,
включаючи початкову вартість, але не більше ніж на 30 відсотків.
4.11.
У разі відсутності заяв на
приватизацію об`єкта незавершеного будівництва, який повторно пропонується для
продажу, Фонд може прийняти рішення про продаж об`єкта незавершеного
будівництва під розбирання. Цей спосіб відчуження може застосовуватися Фондом і
як самостійний, без попередніх пропозицій для продажу іншими способами. У разі
відсутності заяв на приватизацію об`єкта незавершеного будівництва під
розбирання, Фонд приймає рішення про виключення такого об`єкта з переліку і
повертає його для прийняття рішення про подальше його використання.
4.12.
Відчуження об`єктів групи
Ж здійснюється такими способами:
-
продаж на аукціоні, за конкурсом;
-
продаж одному покупцю, який зареєстрований
як учасник аукціону (конкурсу).
З метою збереження профілю
діяльності зазначених об`єктів продаж їх здійснюється переважно на конкурсних
засадах. У разі надання покупцем достатнього економічного обґрунтування можливе
перепрофілювання об`єктів без зміни їх призначень щодо надання соціальних
послуг. Доповнення до переліків об`єктів групи Ж, що підлягають відчуженню, затверджуються
міською радою.
4.13.
Рішення про відчуження
об`єктів групи Ж, внесених до переліку і затверджених як доповнення цієї
Програми, приймається Фондом на підставі заяв покупців або за власної ініціативи
та з урахуванням пропозицій балансоутримувача.
Підприємство, яке більше
ніж 5 років утримує за рахунок власних коштів об`єкт групи Ж, має першочергове
право на викуп об`єкта за незалежною оцінкою.
4.14.
Об`єкти
соціально-культурного призначення, які не функціонують більше трьох років або
знаходяться в аварійному стані, можуть бути перепрофільовані за згодою міської
ради.
4.15.
У разі відсутності заяв на
приватизацію об`єктів групи Ж протягом 50 днів з дня
опублікування переліку, Фонд приймає рішення про повторний продаж таких
об`єктів на аукціоні, за конкурсом. Якщо після оголошення повторного аукціону,
конкурсу, заяв на об`єкт не надійшло, Фонд приймає рішення про продаж
індивідуально визначеного майна такого об`єкта.
Розділ 5. Обсяги відчуження комунального майна на 2006 рік
5.1. Прогнозується
забезпечити надходження коштів у 2006 році від відчуження об`єктів комунальної
власності у сумі 2 000,0 тис. грн.
5.2. Виходячи з існуючих
пропозицій управлінь та підрозділів виконкому міської ради, передбачається
здійснити такі обсяги відчуження комунальної власності у 2006 році та
прогнозувати їх за групами:
|
Групи об`єктів |
Кількість
об`єктів, що підлягають відчуженню у 2006 р. |
|
Об`єкти групи
А, всього у т. ч. |
59 |
|
- цілісні
майнові комплекси |
1 |
|
- індивідуально
визначене майно (нежитлові будинки, приміщення, споруди) |
58 |
|
Об`єкти групи
В |
- |
|
Об`єкти групи
Д (незавершене будівництво) |
1 |
|
Об`єкти групи
Е |
- |
|
Об`єкти групи
Ж |
- |
|
Всього: |
60 |
Розділ 6. Фінансові
результати виконання Програми
6.1.
Кошти, одержані від продажу комунального майна, та інші
надходження, безпосередньо пов`язані з процесом приватизації (від покупців за
подання заяви на приватизацію, реєстраційний збір за реєстрацію покупців для
участі в аукціоні, конкурсі, суми штрафних санкцій за несвоєчасні розрахунки за
придбані об`єкти тощо) зараховуються на рахунок Фонду комунального
майна м. Херсона.
6.2. Усі кошти, одержані від
продажу об`єктів комунальної власності м. Херсона, та інші надходження спрямовуються
до міського бюджету.
Розділ 7. Контроль за виконанням
умов договорів купівлі-продажу
7.1. Контроль за виконанням умов
договорів купівлі-продажу об`єктів здійснює Фонд комунального майна м. Херсона.
За результатами перевірки виконання договорів купівлі-продажу щорічно
складаються звіти.
7.2.
Покупці об`єктів зобов`язані надавати Фонду інформацію
щодо виконання ними умов договору купівлі-продажу.
7.3.
До договору купівлі-продажу об`єктів включаються санкції
за порушення його умов відповідно до законодавства про приватизацію.
7.4.
В умовах договору купівлі-продажу щодо внесення інвестицій
або погашення кредиторської заборгованості приватизованого об`єкта,
визначається порядок і термін внесення таких інвестицій та погашення
кредиторської заборгованості за кварталами, місяцями. Розмір інвестицій
зазначається у грошовому виразі незалежно від форми внесення.
7.5.
У разі розірвання договору купівлі-продажу комунального
майна за рішенням суду, через невиконання покупцем договірних зобов`язань,
майно підлягає поверненню в комунальну власність. У разі розірвання договору
купівлі-продажу майна, у зв`язку з невиконанням умов продажу або визнанням договорів
недійсними в судовому порядку, повернення покупцям сплачених коштів проводиться
на підставі рішення суду з коштів, отриманих від повторного продажу цього
майна.
7.6.
До укладених договорів купівлі-продажу, за згодою сторін,
можуть вноситися зміни, які не можуть передбачати:
-
зменшення відповідальності покупця за невиконання ним
зобов`язань;
-
зменшення загального обсягу інвестицій та обсягів
відшкодування кредиторської заборгованості, визначених договором.
Розділ 8. Заходи щодо виконання
Програми та контроль за її виконанням
8.1. Міська рада:
1)
щорічно контролює забезпечення
Фонду комунального майна м.
Херсону фінансуванням з бюджету в необхідних обсягах;
2)
здійснює через постійну
комісію з питань використання та відчуження об`єктів комунальної власності та
регулювання земельних відносин постійне уточнення та доповнення переліків
об`єктів, що підлягають відчуженню.
8.2. Виконком міської ради через
управління комунальної власності:
1)
здійснює постійне
уточнення показників та стану майна, яке передається для відчуження;
2)
контролює виконання умов
договорів оренди, які впливають на відчуження орендованих об`єктів (строки
надання в оренду майна, погодження сум невід`ємних поліпшень, що здійснюються
орендарем тощо).
8.3. Виконком
міської ради через фінансове управління щорічно забезпечує Фонд комунального
майна м. Херсону фінансуванням з бюджету в необхідних обсягах.
8.4. Фонд комунального майна м.
Херсона:
1)
забезпечує підготовку та перепідготовку працівників з
питань приватизації та оцінки майна;
2)
розробляє необхідні нормативно-методичні документи;
3)
організує здійснення незалежної оцінки майна та проведення
аудиторських перевірок;
4)
здійснює інформаційне забезпечення процесу відчуження
майна в термін та порядку, визначеному законодавством;
5)
постійно інформує громаду через засоби масової інформації про
результати всіх видів продажу комунального майна м. Херсона.
8.5. Контроль за виконанням цієї
Програми здійснюють:
-
міська рада шляхом заслуховування на своїх сесіях звітів
Фонду комунального майна м. Херсона;
-
постійна комісія з питань використання та відчуження
об`єктів комунальної власності та регулювання земельних відносин шляхом
заслуховування на своїх засіданнях звітів Фонду комунального майна м. Херсона.