За 5 млн. грн. за рік, які отримав Департамент економічного розвитку та торгівлі, можна би було:
-
зробити якісну аналітику та просвітницькі матеріали для малого і середнього бізнесу області, об'єднаних територіальних громад, населення - для системного розповсюдження економічних знань та підтримки підприємництва;
- провести економічні конкурси, підтримати стартапи, щоб втримати активну молодь і дати їй перспективу;
- нарешті, зробити якісний сайт, на якому представляти всі ці важливі матеріали;
І ще багато чого корисного можна було би зробити, окрім збору та інтерпретації економічних і соціальних даних, що реально би рухало вперед економіку нашої області.
За 4 млн. грн. за рік, які отримав Департамент інвестиційної та промислової політики, можна би було:
-
проаналізувати проблематику промислових підприємств області, щоб лобіювати на всіх рівнях збереження та відродження важливих промислових виробництв;
- зробити повне системне інформування про Форум "Таврійські горизонти", щоб з матеріалами секцій можна було ознайомитися (в т.ч. і на англійській мові) інвесторам, підприємцям Херсонщини для бачення нових горизонтів і будь-якій зацікавленій особі. А не так, як зараз на сайті "Таврійські горизонти " за 2018тільки програма і хто спікери. І це 3а 1млн. 700тис. грн. на один день форуму!
- провести конкурси інновацій та підтримати перспективні інновації, щоб дати поштовх реальному, а не в гаслах, інноваційному розвитку регіону;
- більш широко інформувати про сайт для інвесторів.
За 4 млн. грн. за рік, які отримав Департамент екології та природніх ресурсів, якщо комплексно професійно, відповідально та з гарячим бажанням підходити до вирішення актуальних проблем та завдань розвитку, можна би було:
-
нарешті, вирішити проблеми лісів Херсонщини, які не фінансуються вже більше 3-х років і можуть загинути. Тобто, не нарікати, що нема фінансування лісів з держбюджету, не прикриватися нестачею повноважень, розпорошеністю прав і ще купою причин, а зробити все, спираючись на лісників, науковців, на всю громаду області, щоб захистити ліси області від знищення
- Те саме стосується і річки Дніпро, і чистоти водойм, і ще багатьох нагальних екологічних питань.
Можна по кожному підрозділу ХОДА дати бачення того, що могло би бути зроблено для розвитку області за отримані мільйони, але на жаль не зроблено. І ми кожен рік все далі відстаємо від розвинутих регіонів, як у власній країні, так і тим більше, по відношенню до світових лідерів.
Ми пропонуємо кожному ознайомитися зі звітами і подумати, чому час і гроші наша влада витрачає без ефективних для громади області результатів.
Звіти обласної влади за 2018 рік
Звіти були надані на запит ГО "Розвиток", бо на сайті ХОДА більшість звітів не представлена. А та, що представлена - розташована несистемно, незручно, для галочки.
Голубим кольором позначені управлінські
структури економічного блоку, жовтим -
соціального блоку, світлозеленим -
комунікаційного та правозахисного блоку і без кольору - структури, які
виконують загальні комплексні функції.
№ п/п | Управлінська структура | Керівник та з/плата за
2018 рік | Кількість працівників
по штату -2018 рік | Скільки витрачено коштів на діяльність(заробітна
плата) за 2018 рік |
Витрати на виконання програм розвитку
за 2018 рік | Витрати на підпорядковані комунальні підприємства |
| Голова обласної державної адміністрації та заступники голови
|
Годєєв А.А, з/п за рік 416797грн. | |
| |
|
1 | Апарат облдержадміністрації |
Керівник апарату В.І.Клюцевський з/пл за рік 562383грн.
До складу апарату входить 15 структурних підрозділів, які забезпечують,
в основному, внутрішню дільність ХОДА |
118 |
28млн.145тис. 446грн. | |
|
2 | Департамент економічного розвитку та торгівлі |
Директор Департаменту
Бутрій Д.С., з/п за рік 348512,90грн. |
32 |
5млн. 177тис. 895грн. |
0 грн.
|
інформація про госпрозрахункові підприємства
|
3 |
Департамент інвестиційної та промислової політики
| Директор Департаменту Ужвій Т.О., з/п
322 716,98грн.
|
21 |
3млн. 673тис.254грн. |
1млн. 920тис. грн.
|
комунальних підприємств в підпорядкуванні немає
|
4 | Департамент агропромислового розвитку |
Директор Департаменту
Паливода О.М., з/п за рік 338 362,03 грн. |
41 |
6млн. 912тис. 400грн. |
11млн. 220тис. грн.
|
комунальних підприємств в підпорядкуванні немає
|
5 | Департамент
будівництва та розвитку інфраструктури | Директор Департаменту
Руснак О.Ю. з/п 308426,06грн. |
24 |
3млн. 156тис. 700грн. |
Звіт не надано |
Звіт не надано |
6 | Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу
| В. о. директора Департаменту Рассолов В.О.., з/п за рік
(інформацію не надано) |
27 |
4млн. 296тис. 540грн. |
2млн. 999тис. 985грн. |
2млн. 040тис. 510грн.
|
7 | Управління транспортно-комунікаційної
інфраструктури |
Начальник управління Соценко В., з/пл за рік (інформацію не
надано) |
9 |
1млн. 612тис. 464грн. |
3млн. грн.
|
Звіт не надано |
8 | Управління містобудування та архітектури |
Начальник управління Ходін Г.М., з/пл за рік (інформацію не надано) |
9 |
1млн. 714тис. 400грн. |
190тис. 500грн.
|
Звіт не надано |
9 | Департамент екології та природних ресурсів | Директор Департаменту
Попутько Ю.А., з/п за рік (інформацію не
надано) |
30 | 4млн. 441тис. 200грн. |
1млн. 292тис. 304грн.
|
комунальних підприємств в підпорядкуванні немає
|
10 | Департамент освіти, науки та молоді |
Начальник управління / директор Департаменту Криницький
Є.А., з/п за рік 275355,67грн. |
24 |
3млн.
731тис. 350грн. |
2млн. 823ти. 958грн.
|
Звіт не надано |
11 | Департамент охорони здоров'я |
Директор департаменту
Короленко В.М., з/п за рік 304576,77грн. |
25 |
4млн. 592тис.200грн. |
9млн.451тис.540грн. |
Звіт не надано |
12 | Департамент культури, туризму та курортів |
Начальник управління / директор Департаменту Думинстка С.В., з/пл за рік
325395,14грн. |
24 |
3млн. 754тис. 156грн. |
5млн. 931тис.800грн.
|
113млн. 614тис.318грн.
|
13 | Управління з питань фізичної культури та спорту
| Начальник управління Кан Ю.О, з/п
березень-грудень 206007,66грн. | 13 |
2млн. 072тис. 890грн. |
відповідь не по суті
|
7млн. 186тис. 350грн. |
14 | Департамент соціального захисту населення |
Директор Департаменту
Причина Г.Г., з/п за рік (інформацію не
надано) |
51 |
9млн. 160тис.150грн. |
9млн.883тис. 700грн.
|
137млн.179тис. 544грн.
|
15 | Служба у справах дітей |
Начальник служби Міхєєва О.В., з/п за рік 242429,95грн. |
9 |
1млн. 625тис. 960грн. |
Звіт не надано |
5млн. 348тис.105грн. |
16 | Управління
інформаційної політики |
начальник управління | 14 |
2млн. 843тис. 580грн. |
Звіт не надано |
Звіт не надано |
17 | Управління регіональної політики |
Начальник управління Мамотенко Н.В., з/п (інформацію не
надано) |
19 |
3млн. 007тис.
940грн. |
Звіт не надано |
Звіт не надано |
18 | Управління з питань внутрішнього аудиту |
Начальник управління з/п. (інформацію не
надано) |
14 |
1млн. 304тис. 200грн. |
Звіт не надано |
Звіт не надано |
19 | Відділ взаємодії з правоохороннимим органами |
Начальник відділу з/пл 253622,23грн. |
7 |
1млн. 055тис.
552грн. |
0 грн.
|
Звіт не надано |
20 | Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи
| Директор Департаменту Сулімов О.С., з/п за рік
(інформацію не
надано) |
25 |
3млн. 911тис. 350грн. |
6млн. 280тис. 385грн.
|
Звіт не надано |
21 | Державний архів області | Директор Лебідь В.О., з/п за рік
(інформацію не
надано) |
46 | 6млн. 430тис. 800грн. |
Звіт не надано |
Звіт не надано |
22 | Департамент фінансів | Директор департаменту
Вітренко Н.М., з/п за рік 440975,61грн. |
52 | 11млн. 076тис.
068грн. |
2млн. 145тис. 400грн.
|
Звіт не надано |
| Всього |
Голова ХОДА, 4 заступники та 35 керівників структурних
підрозділів, в т.ч. 20 керівників, які мають формувати політику
ефективного розвитку своєї галузі управління на Херсонщині |
634 |
113млн 696тис. 495грн. |
120млн. 985тис. |
258млн. 182тис. 477грн.
(згідно наданої інформації)
|
Як ви бачите з даних таблиці, традиційно, не всі структурні підрозділи відповідають, а деякі надають відписки. Але, з цим можна було би змиритися, якби інформацію про діяльність структурних підрозділів можна було би в зручному вигляді отримати на сайті ХОДА або сайтах наших управлінських структур. Але, за деякими виключеннями, нормальну інформацію про діяльність структурних підрозділів ХОДА знайти неможливо. І тому ГО "Розвиток" приходиться витрачати купу часу, щоб отримати, систематизувати та представити для мешканців Херсонщини дану інформацію.
Давайте, тепер проаналізуємо, яку суспільно корисну роботу по затребуваним напрямкам соціально-економічного розвитку області виконує наша обласна влада. Вибір затребуваних напрямків спирається на сучасні економічні та соціальні потреби розвитку людини і території, тренди розвитку в Україні і світі та сферу відповідальності обласної влади.
Без всіляких спеціальних досліджень, видно неозброєнним оком, що більшість обласних стуктур працююють неефективно та застаріло. Щонайменше, 2/3 коштів були використанні практично безрезультатно, а це 150 млн. грн.! Скільки корисних справ розвитку можна було би зробити за ці кошти!
Проблема, вже багато років, заключається в тому, що спеціалістам, які працюють у владі, ставлять невірні задання, неправильні пріоритети і ніхто не питає за реальні результати розвитку.
Ми всі - і влада, і громада маємо зрозуміти, що сучасний розвиток потребує сучасних системних підходів, а це, перш за все, створення комплексних програм розвитку з залученням всіх зацікавлених сторін, послідовність у діях, якісне інформування, моніторинг та швидкість у впровадженні нових технологій.
Наше спільне суспільне завдання - добитися ефективного використання управлінських коштів на якісне сучасне планування, ефективне сучасне управління, змістовний моніторинг та використання новітніх технологій для отримання якісних результатів розвитку людей та Херсонщини.
Ефективна влада породжує синергію розвитку у суспільстві , а неефективна стимулює деградацію.