ХЕРСОН. ГРОМАДА. ІНІЦІАТИВА

Портал суспільних знань і дій для розвитку Херсонщини

gerb_sity

Місто

gerb_region

Область

search_icon
 

Самоврядування

ПРОПОЗИЦІЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ „РОЗВИТОК”

до Херсонської міської ради IV скликання (2002-2006р.р.)

Міські цільові програми в м. Херсоні не є достатньо ефективними.

Це негативно впливає на розвиток міста та на можливості херсонців жити гідно і процвітати.

Щоб підвищити ефективність програм, їх треба прискіпливо оцінювати за критеріями ефективності, та негайно удосконалювати, якщо ефективність низька.

ХМГО "Розвиток" внесені пропозиції щодо удосконалення оцінки ефективності виконання міських цільових програм.

Програми економічного розвитку та життєдіяльності міста

Пропоновані критерії ефективності (2005 р.)
до програм Управління економічного розвитку ХМР

ПРОГРАМА (витяг) ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ (витяг) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ (пропонуються)
Програма формування інвестиційного клімату міста Херсона на 2004/05 роки

Метою Програми є:

Створення привабливого інвестиційного клімату та розвиток інвестиційної діяльності міста для забезпечення сталого економічного зростання та підвищення життєвого рівня населення, а також формування високого рівня поінформованості населення міста Херсона з питань європейської інтеграції, покращання інвестиційного іміджу міста за кордоном та серед міжнародних інвестиційних фондів та компаній, утворення передумови для притоку капіталу.

 
  • Позитивна динаміка залучення інвестицій
  • Кількість іміджевих матеріалів про місто, в т. ч. книг, статей в ЗМІ, сайтів, СД- дисків тощо
  • Кількість інформаційно - аналітичних матеріалів щодо інвестиційних потреб та інвестиційного клімату
  • Формування та виконання системи заходів з інформування представників бізнесу відносно перспектив та проблем євроінтеграції
Міська Програма розвитку малого підприємництва у м.Херсоні на 2005-2006 роки

Основна мета Програми – створення цілісної та ефективної організаційно-економічної системи підтримки малого підприємництва у різних секторах економіки, формування сприятливих умов для розкриття підприємницького потенціалу територіальної громади та підвищення її добробуту, збільшення внеску в забезпечення сталого розвитку міста

  • Кількість діючих малих підприємств
  • Чисельність працюючих на малих підприємствах, осіб
  • Кількість підприємців – фізичних осіб
  • Позитивна динаміка з відкриття малих підприємств та реєстрації приватних підприємців
  • Стабільність функціонування відкритих малих підприємств та приватних підприємців
  • Позитивна динаміка зі зменшення часу на дозвільні процедури
  • Підйомність та стабільність місцевих податків, які сплачують малі підприємства та підприємці

Пропоновані критерії ефективності (2005 р.)
до програм Управління земельних ресурсів ХМР

ПРОГРАМА (витяг) ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ (витяг) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ (пропонуються)
Міська Програма розвитку земельної реформи у м. Херсоні на 2003-2005 роки

Програма має сприяти активізації процесу загального розвитку земельних відносин та стати основою для розробки спеціальних програм місцевого рівня і визначити механізми, за допомогою яких можливо в найкоротші строки досягти зазначених цілей та докорінно поліпшити охорону земельних ресурсів. Ними слід вважати:

  • земельну реформу, реконструкцію і реструктуризацію аграрного землекористування, землевпорядні роботи з обов'язковим урахуванням не лише соціально-економічних, а й екологічних чинників і вимог, а також радикальні зміни у формах, характері та структурі використання земель;
  • розробку і реалізацію комплексу правових, нормативних, організаційних, економічних та техніко-технологічних заходів, спрямованих на запровадження контурно-меліоративної організації території аграрних підприємств і фермерських господарств, застосування ґрунто - й природозахисних методів хімізації сільськогосподарського виробництва та інше;
  • створення системи ефективного та дійового контролю за екологічно грамотним використанням земель, охороною ґрунтів і виконанням заходів, спрямованих на підвищення їх родючості, за дотриманням вимог комплексної охорони земель у кожному аграрному підприємстві та фермерському господарстві, а також іншими власниками землі і землекористувачами;
  • проведення грошової оцінки землі, створення ринку землі, складання планів земельно-господарського землеустрою та проведення робіт по розмежуванню земель державної та комунальної власності, інвентаризації земель та встановленню меж населених пунктів тощо.
  • Інвентаризація земель під об’єктами закладів освіти виконкому та лікувально-профілактичними установами, га
  • Інвентаризація земель парків та скверів, га
  • Інвентаризація земельних ділянок під об’єктами ОСББ, тис. грн.
  • Встановлення меж міста, тис. грн.
  • Інвентаризація земель за межами та в межах населених пунктів, тис.грн.
  • Грошова оцінка земель несільсько-господ. призначення за межами населених пунктів, тис.грн.
  • Розробка планів проведення земельногосподарського устрою територій населених пунктів, тис.грн.
  • Планово-картографічний матеріал, тис.грн.
  • Розмежування земель державної і комунальної власності, тис. грн.
  • Підготовка земельних ділянок для продажу СПД, тис. грн.
  • Інвентаризація земель під об’єктами комунальної власності, тис.грн.
  • % земель, які пройшли інвентаризацію та мають оцінку
  • Наявність актуальної інформації про земельні ділянки по формам власності
  • Доступність інформації для суб’єктів підприємницької діяльності і громадян міста

Пропоновані критерії ефективності (2005 р.)
до програм Управління екології ХМР

ПРОГРАМА (витяг) ОСНОВНІ ПОКАЗНИКИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ (витяг) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ (пропонуються)
Міська програма “Екологія-2005”

Невідкладні заходи міської комплексної цільової Програми

  • Недопущення забруднення довкілля неочищеними стічними водами
  • Раціональне водовикористання
  • Недопущення забруднення довкілля токсичними та побутовими відходами
  • Збереження зелених зон
  • Зменшення шкідливого впливу промислових підприємств, об’єктів теплоенергетики та транспорту
  • Природоохоронна просвітницька та виховна робота
  • Кількість забруднених стічних вод , що скидаються у поверхневі водойми, млн. куб.м
  • Кількість забруднюючих речовин, які викидаються в атмосферне повітря, тис. тонн, у т.ч.
    • стаціонарні джерела
    • пересувні джерела
  • Кількість висаджених
    • Дерев
    • чагарників, шт.
  • % очищення стічних вод
  • % зменшення втрат води
  • % збільшення площі зелених насаджень та % від норми забезпеченості
  • % зменшення шкідливих викидів
  • кількість заходів просвітницького та виховного характеру
  • кількість виданих матеріалів просвітницького характеру