Шкільне самоврядування
Мета, форми і методи самоврядування
Мета самоврядування
Виховувати зрілу особистість, що вміє визначати мету своєї діяльності, планувати її, добирати соціально-прийнятні способи її здійснення, що вміє нести відповідальність за результати своєї роботи; особистість, яка володіє управлінськими знаннями і вміннями,Самоврядування залучає учнів до різноманітної, змістовної, цікавої діяльності колективу.
Самоврядування сприяє:
створенню умов масового прилучення учнів до організаторської роботи;
Форми і методи самоврядування
Засідання комісій самоврядування в початковій школі 1 раз на тиждень.Засідання комісій по вівторках 1 раз на тиждень.
Засідання активу гімназії.
Вибори президента гімназії.
Творчі Ради гімназії (1 раз на чверть).
Творчі звіти комісій.
Випуск гімназичної газети "Петрівка № З"
Екскурсії до музею історії гімназії.
Акції "Спішіть творити добро."
Шефські концерти у лікарнях, дитячих будинках, шпиталях ветеранів війни.
Клубні об'єднання старшокласників "Ерудит" та "Welcomen".
СТАРОСТАТ
Староста - координатор усіх голів комісій класу, його обов'язки:
проводить організаційну роботу разом з класним керівником над впровадженням всієї схеми самоврядування в класі;
проводить "початок" та "ітог" дня;
проводить години спілкування з питань самоврядування;
відповідає за створення класного куточка;
слідкує за відвідуванням іншими головами засідань комісій;
сприяє створенню мікроклімату у класі, допомагає "новачкам"


