ХЕРСОН. ГРОМАДА. ІНІЦІАТИВА

Портал суспільних знань і дій для розвитку Херсонщини

gerb_sity

Місто

gerb_region

Область

search_icon
 

Конкурс "Ідеї молоді - розвитку міста або Твоя ідея - супер!" 

ПОЛОЖЕННЯ

 про міський конкурс

Мета конкурсу:

Метою конкурсу є залучення молоді міста до генерації та втілення ідей щодо місцевого розвитку та розвитку молоді міста і молодіжної політики

Завдання конкурсу:

• визначити цікаві ідеї молоді для врахування при розробці планів соціально-економічного розвитку міста та молодіжної політики

• привернути увагу учнівської молоді і студентства до формування ефективного учнівського і студентського самоврядування та удосконалення роботи органів державної влади і місцевого самоврядування

• сприяти становленню активної громадянської позиції молоді

• привернути увагу бізнесу та місцевої спільноти до реалізації яскравих конкурсних ідей

Проведення конкурсу

Термін конкурсу:

Конкурсні матеріали приймаються з 10 березня по 10 травня поточного року.

Визначення ідей-переможців, Супер ідеї та нагородження переможців відбудеться в три етапи:

• Визначення Ідей – переможців за номінаціями конкурсу – експертний етап (до 20 травня)

• Визначення Ідеї, що отримує приз громадських симпатій (20 травня - 1 червня)

• Визначення Супер- ідеї в рамках акції «СуперФінал» (2 червня)

Кращі конкурсні роботи будуть розміщені на сайті «Херсон. Громада. Ініціатива», на спеціалізованому сайті Конкурсу, на диску, який буде надано всім випускникам 9 та 11 класів.

Організатори конкурсу:

Організаторами конкурсу є: Херсонська міська громадська організація «Розвиток», Управління освіти Херсонської міської ради, Централізована бібліотечна система міста, Південне регіональне відділення Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського Союзу

Партнери конкурсу:

Партнерами конкурсу є:

­ Управління культури Херсонської міської ради

­ Торгова марка «Прищіпка»

­ ОМГО Центр живої історії «Олешшя»

­ Управління економіки виконавчого комітету Херсонської міської ради

­ Управління молоді та спорту Херсонської міської ради

­ Управління містобудування та архітектури Херсонської міської ради

Учасники конкурсу:

Учасниками конкурсу можуть бути молоді люди до 35 років та молодіжні колективи

Номінації конкурсу:

­ Краща ідея з розвитку міста

­ Краща ідея з розвитку молоді

­ Краща ідея з розвитку освітніх закладів

Матеріали, що подаються на конкурс:

До участі в конкурсі приймаються індивідуальні і колективні роботи.

Роботи представляються українською або російською мовами в друкованому і електронному вигляді.

Об’єм друкованої роботи до 10-ти сторінок (разом з ілюстраціями, перший аркуш не враховується), шрифт Times New Roman, кегль 14.

В електронному вигляді роботи надаються в форматі Word та/ або у вигляді презентації в форматі Powerpoint (до 15 слайдів).

На першому аркуші та першому слайді необхідно вказати назву роботи та відомості про авторів: прізвище, ім`я, вік, назву учбового закладу або місця роботи (за наявності).

Електронний варіант роботи надається на дискеті або компакт-диску до оргкомітету.

На конкурс можуть бути надані макети.

Пріоритетні теми:

• Розвиток міста (економіка, екологія, наука, фінансова сфера, туризм, архітектура, моделі удосконалення роботи органів державної влади та місцевого самоврядування тощо)

• Розвиток молоді (дозвілля молоді та студентства, культурно-освітні заходи, змагання, конкурси, фестивалі тощо)

• Розвиток освітніх закладів (розвиток самоврядування, отримання сучасних знань в школах і ВНЗ, позашкільне навчання, благоустрій територій тощо)

Основні критерії визначення переможців на експертному етапі:

• оригінальність ідеї

• наявність механізмів реалізації

• опора на місцеві можливості та ресурси

• залучення молоді до виконання

• очікувані суспільні результати реалізації ідеї

Нагородження переможців відбувається в три етапи:

1 етап. Офіційний приз Нагородження переможців за результатами оцінки експертної комісії

Для нагородження переможців по кожній із номінацій встановлюються:

• одне перше місце (1000 грн.)

• 5 лауреатських звань – почесні грамоти

2 етап. Приз громадських симпатій

Переможець акції отримує 75% збору від прихильників ідеї - приз громадських симпатій. 25% збору вноситься на наступний етап для визначення Супер-ідеї.

Всі учасники акції отримують 50% збору від прихильників ідеї та 50% вносять на наступний етап для визначення Супер-ідеї.

3 етап Визначення Супер – ідеї та отримання Супер-призу на реалізацію ідеї в рамках акції СуперSandayБорщ.

Супер-ідея отримує 80% призового фонду (Супер-приз) сформований учасниками акції, до якої входять переможці і лауреати конкурсу, організатори, партнери та глядачі. 20% зараховується до Фонду розвитку молоді.

Місце знаходження оргкомітету (куди здавати роботи):

Центральна міська бібліотека ім. Л. Українки, м. Херсон, вул. К. Маркса, 97 (Інтернет-центр)

Контактна особа: Буренко Любов Володимирівна тел. 49-02-62

Склад оргкомітету:

Голова оргкомітету:

Парфьонова Г.В. - Голова правління ХМГО «Розвиток»

Заступники голови оргкомітету:

Верещака Т.Ю. - директор Центру адаптації державної служби до стандартів Європейського союзу

Нежинська Г.В. - Директор Центральної бібліотечної системи міста

Подолян О. – засновник ТМ «Прищіпка»

Члени оргкомітету:

Білецький П. – голова ОМГО Центр живої історії «Олешшя»

Буренко Л.В. – начальник Інтернет - центру Централізованої бібліотечної системи міста.

Моісеєва – Покришева Л.В. - начальник управління містобудування та архітектури

Моків Д. – група «Етномуз»

Поперечнюк Інна Вікторівна – спеціаліст відділу з питань виховної роботи управління освіти Херсонської міської ради