Шкільне самоврядування
Шкільне об'єднання "Крок"
Модель шкільного самоврядування (школа № 52)"
I Загальне положення
1.1. Шкільне об’єднання “КРОК” є самодіяльною, добровільною, громадською організацією дітей, підлітків, дорослих. Ш/о “КРОК” здійснює свою роботу на базі школи №52 та в її мікрорайоні в урочний та позаурочний час.
1.2. Діяльність ш/о “КРОК” здійснюється на основі Закону України “Про освіту”, національної програми “Діти України”, даного Положення, Статуту ш/о, дотримуючись Конвенції про права дитини.
ІІ Мета ш/о “КРОК”:
Виховувати національно-свідомого громадянина України, здатного реалізувати свої здібності, знайти відповідне місце в житті, займати в ньому активну громадянську позицію, бути гуманною, принциповою, з відчуттям честі і гідності, справедливою особистістю.
ІІІ Завдання ш/о “КРОК”:
3.1. Формування національної самосвідомості, любові до Батьківщини, школи, родини.
3.2. Виховання всебічно розвинутої дитини.
3.3. Підвищення громадянської активності учня, громади.
3.4. Активізація співробітництва з державними, громадськими організаціями та позашкільними закладами. 1.5. Пропаганда традицій та досягнень школи.
ІV Основні напрями роботи ш/о «КРОК»
4.1. Народознавчий
4.2. Художньо-естетичний
4.3. Екологічний
4.4. Пізнавальний
4.5. Спортивний
4.6. Економічний
4.7. Здоровий спосіб життя
4.8. Розважальний
V Структура й організація роботи ш/о “КРОК”
5.1. До шкільного об’єднання приймаються діти віком від 7 до 17 років, які виявили бажання брати активну участь у житті школи. Зараховуються учні до ш/о на святі “Посвячення у школярі” (додаток №1) Прийом здійснюється на основі усної заяви учня та з дозволу батьків.
5.2. Шкільне об’єднання “КРОК” будує свою роботу на основі самоврядування. Вищим органом є загальний збір громади, який збирається два рази на рік і визначається правомочним, якщо в ньому бере участь 2/3 від загального числа членів ш/о.
5.3. Шкільне об’єднання “КРОК” здійснює свою роботу за наявністю не менше однієї громади класу. Працює ш/о згідно плану роботи, який узгоджується на загальному зборі громади.
5.4. Повсякденне керівництво роботою шкільного об’єднання здійснює Рада Громади (додаток №3). Вона виносить на загальний збір громади узгодження і затвердження плану роботи ш/о і здійснює контроль за його виконанням.
5.5. Керівництво Радою Громади здійснює Президент ш/о, який обирається таємним голосуванням всіх членів шкільного об’єднання ( додаток №2).
5.6. Основу шкільного об’єднання складають первинні колективи-громади, що формуються з дітей віком від 7 років, підлітків та дорослих, яких об’єднує: загальні інтереси, потрібність знати та уміти більше чим знають, більше ніж вміють, бажання навчитись чути та розуміти одне одного.
VІ Методичне керівництво
6.1. Для організаційного та методичного керівництва роботою шкільного об’єднання на педагогічній нараді затверджуються Радники Президента та департаментів.
Радники Президента
- Директор школи
- Заступник директора з науки
- Заступник директора з НВР
Радники департаментів
- Заступник директора з ВР
- Педагог-організатор
- Вчителі-радники
6.2. Радники надають допомогу Президенту та департаментам у:
Організації навчально-виховного процесу
Створенні та організації роботи департаментів, Ради Громади
Використанні шкільних приміщень та матеріальної бази школи
6.3. Радники вивчають діяльність дитячих організацій, узагальнюють і поширюють досвід роботи, беруть участь у розробленні та здійсненні заходів шкільного об’єднання.
VІІ Заохочення
7.1. Учні, громада класу за високий рівень активності, творчості та ініціативності отримують на протязі року нагородження грамотами, цінними подарунками, путівками.


