ХЕРСОН. ГРОМАДА. ІНІЦІАТИВА

Портал суспільних знань і дій для розвитку Херсонщини

gerb_sity

Місто

gerb_region

Область

search_icon
 

Обласна влада: Ціна - Якість

Витрати на діяльність ХОДА в 2017р. - 222 млн. грн. Що маємо?

15.04.2018

Що нам потрібно від влади?

На владу суспільство витрачає податки громадян для того, щоб влада ефективно сприяла розвитку територій (з урахуванням екологічних вимог), підвищенню стандартів якості життя та розвитку потенціалу людини, а також забезпечувала правопорядок і сама була взірцем правопорядку. Ефективна влада породжує синергію розвитку у суспільстві.

Відповідно, від обласної влади ми чекаємо ефективної суспільно корисної роботи по затребуваним напрямкам соціально-економічного розвитку області (див. нижче схему "Що ми отримали від влади"). Вибір затребуваних напрямків спирається на сучасні економічні та соціальні потреби розвитку людини і території, тренди розвитку у світі та сферу відповідальності обласної влади.

Звіти обласної влади - 2017

Звіти структурних підрозділів облдержадміністрації, надані на запит Громадської ради при ХОДА.

Голубим кольором позначені управлінські структури економічного блоку, жовтим - соціального блоку, світлозеленим - комунікаційного та правозахисного блоку і без кольору - структури, які виконують загальні комплексні функції.

№ п/п Керівництво ХОДА та

управлінські структури

Керівник та з/плата за 2017 рік Кількість працівників по штату Витрати на діяльність - 2017 (заробітна плата) Витрати на виконання програм розвитку за 2017 рік Витрати на комунальні підприємства за 2017 рік
Голова обласної державної адміністрації та

заступники голови

 

 

Годєєв А.А,
з/п за рік 326тис. 400грн,

та 3 заступники голови ОДА.

951 тис. 800рн.

 

ПУБЛІЧНИЙ ЗВІТ
голови обласної державної адміністрації
за 2017 рік

 
1 Апарат обласної державної адміністрації Керівник апарату В.І.Клюцевський

з/п за рік 301444грн.

До складу апарату входить 15 структурних підрозділів, які забезпечують, в основному,  внутрішню дільність ХОДА

104 16млн. 288тис. 900грн.  
2 Департамент економічного розвитку та торгівлі Директор Департаменту Бутрій Д.С.,
з/п за рік 340 тис.грн.
32 4млн. 490тис. 900 грн.
 

інформація  не за 2017 рік.

Звіт не надано

 
3 Департамент інвестиційної та промислової політики Директор Департаменту Ужвій Т.О.,
з/п  30 тис. 400 грн. (призначена наприкінці року)
21 3млн. 011тис. 300грн.

Звіт не надано

Звіт не надано

 
4 Департамент агропромислового розвитку Директор Департаменту Паливода О.М.,
з/п за рік 205тис 300.грн.
41 5млн. 307тис. 500грн.

Звіт не надано

Звіт не надано

 
5 Управління капітального будівництва/ Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Начальник управління / директор Департаменту

з/п 36тис.200грн.

11/24 1млн. 336тис. 900грн.

1млн. 622тис. 910грн.

6 Департамент житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу В. о. директора Департаменту Рассолов В.О..,
з/п за рік 340 тис.грн.
25 3млн. 127тис.

Звіт не надано

1млн. 903тис. 882грн.

7 Управління транспорту та зв'язку Начальник управління Криволап І.І.,
з/пл за рік 169тис.600грн.
9 1млн. 582тис. 400грн.

Звіт не надано

1млн. 968тис.383

8 Управління містобудування та архітектури Начальник управління Ходін Г.М.,
з/пл за рік 139тис.800грн.
9 1млн. 500тис. грн.

1млн. 576тис. 170грн.

комунальних підприємств в підпорядкуванні немає

9 Департамент екології та природних ресурсів Директор Департаменту Попутько Ю.А.,
з/п за рік 240 тис.грн.
28 3млн. 535тис. 700грн.

Звіт не надано

10 Департамент освіти, науки та молоді Начальник управління / директор Департаменту Криницький Є.А.,
з/п за рік 176тис.300грн.
24 2млн. 595тис. 400грн.

1млн. 859тис. 841грн.

89млн. 875тис. 336грн.

11 Департамент охорони здоров'я Директор департаменту Короленко В.М.,
з/п за рік 190 тис. 700грн.
23 3млн. 058тис. 200грн.

Звіт не надано

Звіт не надано

 
12 Управління /Департамент культури, туризму та курортів Начальник управління / директор Департаменту Думинська С.В.,
з/пл за рік 195тис. 700грн.
15 /24 1млн. 617тис. 900грн.

2млн.200тис. грн.

13 Управління з питань фізичної культури та спорту Начальник управління Семченко Ю.О,

з/п за рік 169тис. 600грн.

9 1млн. 438тис. 900грн.

Звіт не надано

 
14 Департамент соціального захисту населення Директор Департаменту Причина Г.Г.,
з/п за рік 297 тис 100грн.
49 7млн. 119тис.400грн.

111млн.168тис. 454грн.

15 Служба у справах дітей Начальник служби Міхєєва О.В.,
з/п за рік 187 тис 100грн.
9 1млн. 163тис. 100грн.

Звіт не надано

 
16 Департамент внутрішньої та інформаційної політики /Управління нформаційної політики Директор Департаменту / начальник управління Савенко О.М.,
з/пл за рік 182тис 100.грн
27 /13 3млн. 202тис. 900грн.

Звіт не надано

Звіт не надано

 
17 Управління регіональної політики (утворене наприкінці року) Начальник управління Мамотенко Н.В.,
з/п 23тис.900грн.
17 71тис. 200грн.

Звіт не надано

Звіт не надано

 
18 Управління з питань внутрішнього аудиту Начальник управління Мамотенко Н.В.,
з/п.  246тис. 300грн.
9 1млн. 194тис. 700грн.

Звіт не надано

Звіт не надано

 
19 Відділ взаємодії з правоохороннимим органами (утворений наприкінці року) Начальник відділу 5 156тис. 600грн.

Звіт не надано

Звіт не надано

 
20 Департамент з питань цивільного захисту та оборонної роботи Директор Департаменту Сулімов О.С.,
з/п за рік 238тис 500.грн.
25 3млн. 079тис. 200грн.

Звіт не надано

Звіт не надано

 
21 Державний архів області Директор Лебідь В.О.,
з/п за рік 257 тис. 600грн.
46 4млн. 979тис. 500грн.

комунальних підприємств в підпорядкуванні немає

22 Департамент фінансів Директор департаменту Вітренко Н.М.,
з/п за рік 300 тис. 500грн.
50 7млн. 437тис. 800грн.
Надана комплексна інформація
 
  Всього Голова ХОДА,  4 заступники та 35 керівників  структурних підрозділів, в т.ч. 20 керівників, які мають формувати політику ефективного розвитку своєї галузі управління на Херсонщині 596 77млн 295тис. 400грн.

141млн. 338тис. 400грн.

207млн. 116тис. 055грн.

(згідно наданої інформації)

або

3млн. 872тис. 265грн.- економічний блок

 

Як ви бачите з таблиці, далеко не всі управління прозвітували про свою діяльність по виконанню програм.

Запити і пропозиції громадськості з вирішення актуальних проблем дуже часто ігноруються, або надаються відписки. Не полініться, подивіться на інформацію, яку надав Департамент економічного розвитку та торгівлі та як взагалі прозвітували управлінські структури економічного блоку (голубий колір) І вам стане зрозуміло, чому у нас такий "розквіт економіки" в області.

Отже, що ми отримали від обласної влади за 77 млн. + 141млн. + 4млн. = 222млн. грн.?

Ефективність завжди вимірюється результатом

Дана оцінка спирається на аналіз отриманих звітів, інформації на сайті ХОДА про діяльність структурних підрозділів, результати співпраці Громадської ради при ХОДА з керівництвом і структурними підрозділами ХОДА, рейтингів області та думку громадських експертів.

Приклад законослухняності, патріотизму, доброчесності та ефективності - ? ПІД ПИТАННЯМ
Сприяння розвитку економіки області- СИСТЕМНОГО НЕМАЄ
Системна підтримка інновацій в області- НЕМАЄ
Розвиток освіти в області- в міру фінасування
Залучення науки до розвитку області- НЕМАЄ
Розвиток культури в області- в міру фінасування
Збереження спадщини області- НЕМАЄ
Розвиток медицини в області. Розвиток спорту в області. Соціальний захист - в міру фінасування
Системна інформація та змістовні звіти для бізнесу і громади області- НЕМАЄ
Забезпечення збереження земель та лісів в області- НЕМАЄ
Захист чистоти водойм та рибоохорона в області- СИСТЕМНОГО НЕМАЄ
Координація розвитку енергоефективних SMART міст та сел області- Є деякі ініціативи
Забезпечення якості доріг, перевезень та розвиток транспорту в області- НЕМАЄ
Стимулювання роздільного збору сміття та переробки відходів в області- НЕМАЄ

Як ми бачимо 2/3 актуальних потреб та проблем, які важливі для сучасного життя людей та формування перспектив розвитку області не вирішуються. Тобто, можна сказати, що майже 150 млн. гривень управлінських ресурсів використовуються неефективно. Тільки уявіть, скільки проблем - екологічних, медичних, освітніх і скільки завдань розвитку можна було вирішити за ці кошти! Але, на жаль ...

Проблема в тому, що діяльність влади не націлена на необхідний громаді результат і професійним спеціалістам, які працюють у владі, виставляють невірні пріоритети та не правильні критерії ефективності.

А це значить, що громада, в лиці депутатів та громадських експертів, має поставити завдання владі і по напрямкам діяльності, і по інформуванню, і по звітуванню, і, головне, добитися ефективної діяльності влади задля суспільного блага.

Звичайно, що це не проста задача. Адже обласна державна адміністрація, по сьогоднішньому законодавству, більше вбудована у державну вертикаль управління (яка теж нагорі неефективна). Тому паралельно треба працювати над зміною законодавства про ефективність влади і на обласному рівні, і на рівні України. Треба вносити зміни в парадигму діяльності ОДА (якщо вони не будуть змінені на виконавчі органи обласних рад). Наразі, згідно своїх положень, ОДА підзвітна вищестоящим органам. У них немає обов'язкового змістовного звітування перед громадою (тому такі недолугі сайти). У них немає критеріїв врахування пропозицій стейкхолдерів при вирішенні тих чи інших питань, немає виділення часу на роботу зі стейкхолдерами та їх пропозиціями тощо тощо.

Наше спільне суспільне завдання - сформувати сучасну ефективну владу та добитися ефективного використання управлінських коштів на якісне сучасне планування, ефективне сучасне управління та змістовний моніторинг для отримання якісних результатів розвитку людей та Херсонщини.

Ганна Парфьонова

Читати