ХЕРСОН. ГРОМАДА. ІНІЦІАТИВА

Портал суспільних знань і дій для розвитку Херсонщини

gerb_sity

Місто

gerb_region

Область

search_icon
 

Херсонська влада. Ціна-якість

Витрати 2017р. - 522млн.грн. Дивимося на результати.

15.04.2018

Херсонcьке самоврядування

Для якісного управління справами міста та місцевим розвитком у нас є органи самоврядування – Херсонська міська рада та її виконавчі органи.

Очолює самоврядування в нашому місті міський голова. Наразі, це Володимир Миколаєнко.

В Херсонській міській раді - 54 депутати, які мають направляти розвиток міста. Працюють депутати на безоплатній основі.

Міський голова та виконавчі органи влади працюють за наші гроші для організації сучасних суспільних благ в місті. Всього управлінців на зарплаті більше 500 осіб.

Якщо ви захочете подивитися на інформацію влади на сайті Херсонської міської ради, щоб зрозуміти, як і над чим працюють управлінські структури нашої місцевої влади і яку користь приносять, то нічого ясного і зрозумілого не побачите (станом на середину 2019 року). Нічого дивного і нового для управлінців, з яких не питають за реальний резуьтат.

Отже, скільки грошей витрачає громада на управлінські послуги херсонської влади та які суспільні блага та який розвиток ми отримуємо за це?

Подивимося на витрати міської влади за 2017 рік

Голубим кольором позначені управлінські структури економічного блоку, жовтим - соціального блоку і без кольору - структури, які виконують загальноміські функції.

№ п/п Керівники міста та

управлінські структури

Керівник та з/плата за 2017 рік Кількість працівників по штату Витрати на діяльність - 2017 (заробітна плата всього структурного підрозділу) Витрати на виконання програм розвитку Витрати на підпорядковані комунальні підприємства
  Міський голова та заступники міського голови Миколаєнко В.В. - з/п. за рік 287355,27грн..,

2 заступники - 501506,1 грн

7

     
1 Виконавчий комітет Херсонської міської ради (структурні підрозділи без статусу юридичної особи)  у виконавчий комітет входять 25 структурних підрозділів

191

31млн. 326тис. 896грн.

2 Департамент бюджету і фінансів Херсонської міської ради Директор департаменту Підперигора Р.С., з/пл за рік -188329,85 грн.

39

4млн. 846тис. 246грн.

звіт не надано

звіт не надано

3 Управління економічного розвитку (входить до складу виконавчого комітету) Начальник управління О.Ю. Ярига

13

(у складі виконавчого комітету)

(інформацію не надали, витрати входять до складу витрат  виконавчого комітету -п.1)

33млн. 342тис. 400грн.

звіт не надано

4 Департамент житлово-комунального господарства Херсонської міської ради Директор департаменту Войтенко О.В., з/пл червень - грудень 2017 - 77690,70грн.

46

5млн. 338тис. 284грн.

139млн. 876тис 893грн..

7млн. 914тис. 326грн.

5 Управління комунальної власності Херсонської міської ради Начальник управління А.А. Вербицька, -з/пл.за рік - – 140423,22 грн

18

2млн. 103тис. 685грн.

програм розвитку немає

0 грн.

6 Управління капітального будівництва Херсонської міської ради Т.в.о. начальника управління Д.В.Холодов, з/пл. листопад-грудень 2017р.- 31183,50грн.

9

1млн. 335тис. 268грн.

0 грн.

звіт не надано

7 Департамент містобудування та землекористування Херсонської міської ради Директор департаменту М.О. Жаров, з/пл. за рік 97454,14грн.

38

4млн. 560тис. 077грн.

140тис. 630грн.

79тис. 100грн.

8 Управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю Херсонської міської ради Начальник управління Р.М.Маршак, з/пл за рік - 131 590,29 грн

14

2млн. 606тис. 860грн.

програм розвитку немає

звіт не надано

9 Інспекція з контролю за благоустроєм та санітарним станом м. Херсона Херсонської міської ради Начальник Інспекції В. В. Лисенко. Інформація про з/пл. не була надана

9

1млн. 217тис. 972грн.

програм розвитку немає

звіт не надано

10 Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку Херсонської міської ради Начальник управління М.А. Віркун, з/пл. серпень - грудень 2017 - 70125,0грн.

15

1млн. 907тис. 929грн.

139млн. 204тис. 800грн.

49млн. 563тис. 089гон.

11 Управління естетики та зовнішньої реклами Херсонської міської ради Начальник управління Т.Д. Піценко, з/пл. за рік 122819,9грн.

7

862тис. 795грн.

573тис. 500грн.

52тис. 600грн.

12 Управління споживчого ринку Херсонської міської ради Начальник управління В.І.Кружнова, з/пл. за рік - 161348,49 грн

11

1млн. 375тис. 095грн.

0 грн.

підприємства прибуткові

13 Управління освіти Херсонської міської ради Начальник управління Ніконов Ю.М.

30

4млн. 338тис. 376грн.

128млн. 211тис. 100грн.

звіт не надано

14 Управління культури Херсонської міської ради В.о. начальника управління С.О. Моспан, з/пл. за рік - 156752,32грн.

6

952тис. 164грн.

2млн. 671тис. 018грн.

0 грн.

15 Управління молоді та спорту Херсонської міської ради Начальник управління О.В. Заболотний, з/пл. вересень -грудень 2017 - 66925,83грн.

10

1млн. 477тис. 710грн.

6млн. 530тис. 317грн.

42млн. 425тис. 280грн.

16 Управління охорони здоров"я Херсонської міської ради Начальник управління С.В. Межерицька, з/пл. за рік 118612,08грн.

9

1млн. 181тис. 928грн.

235тис. 100грн.

звіт не надано

17 Управління соціальної політики Херсонської міської ради Начальник управління О.В. Рузгіс, з/пл. за рік - 251 911,22грн

25

3млн. 380тис. 446грн.

85млн. 584тис. 578грн.

звіт не надано

18 Управління обліку, розподілу та приватизації житла Херсонської міської ради Начальник управління з/пл. за рік - 84197,29грн.

9

1млн.193тис. 170грн.

міських програм немає

 
19 Відділ з питань цивільного захисту населення Начальник відділу О.А.Лещенко, з/пл. за рік 182177,2 грн.

16

2млн. 100тис. 712грн.

60тис. 544грн.

звіт не надано

Усього Міський голова, 2 заступники та 43 керівників структурних підрозділів, в т.ч. 15 керівників, які мають формувати політику ефективного розвитку своєї галузі управління в Херсоні

509

72млн. 105тис.620грн.

349млн.773тис.800грн.

100млн. 034тис.395грн.

(згідно отриманих звітів)

Як ви бачите, тільки заробітної плати ми витрачаємо на управлінські структури більше 72 млн. грн.

А ще майже 350млн. на виконання програм розвитку, які мають швидко і якісно розвивати місто. До речі, деякі цифри в звітах суттєво відвізняються. Порівняйте інформацію з таблиці в розділі "Усього" - там надана інформація зі звіту депутатам, зі звітами на запит ГО "Розвиток". Управління транспортної, дорожньої інфраструктури і зв’язку прозвітувало ГО "Ровиток" за 139 млн.грн. витрат на програми , а в звіті депутатам цифра виходить - 79млн. Різниця - 60млн. грн.!!! На 6 млн. менше витрати по Управлінню соціальної політики в звіті депутатам. Чому це так?

На комунальні підприємства (підприємства, які належать громаді міста) і які мають приносити пряму суспільну користь, ми витрачаєио більше 100млн. грн.

Що ми отримали від влади Херсона за 72 млн. + 350млн. + 100млн. = 522 млн. гривень?

Ефективність завжди вимірюється результатом

Дана оцінка спирається на аналіз отриманих звітів, інформації на сайті Херсонської міської ради про діяльність структурних підрозділів, системне спростереження за дільностю влади, інформацію про стан справ у місті та думку громадських експертів.

Приклад законослухняності, доброчесності та ефективності - ? ПІД ПИТАННЯМ
Сприяння розвитку економіки міста - СИСТЕМНОГО НЕМАЄ
Системна підтримка сучасних інновацій - НЕМАЄ
Сприяння розвитку освіти в місті - Є ініціативи розвитку
Залучення науки до розвитку міста- НЕМАЄ
Розвиток культури в місті- Є ініціативи
Збереження спадщини в місті- НЕМАЄ
Естетичний розвиток міста- НЕМАЄ
Сприяння розвитку медицини в місті. Розвиток спорту в місті. Соціальний захист - в міру фінасування
Системна змістовна інформація про діяльність виконавчих органів ради - НЕМАЄ
Забезпечення якості питної води - НЕМАЄ
Озеленення міста та якісний догляд за зеленими насадженнями - НЕМАЄ
Забезпечення якості доріг, перевезень та розвиток транспорту - НЕМАЄ
Координація розвитку технологій енергоефективного SMART міста - є ініціативи
Забезпечення роздільного збору сміття - НЕМАЄ
Сприяння переробці відходів- НЕМАЄ

Як ми бачимо, 2/3 потреб, які важливі для сучасного життя людей та формування перспектив розвитку міста не вирішуються. Тобто, можна сказати, що більше 300 млн. гривень управлінських ресурсів громада спускає на вітер.

А це значить, що депутати ставлять неякісні завдання виконавчій владі. І це значить, що або у депутатів не вистачає знань та вмінь, або що більшість депутатів заангажовані на вирішення тільки особистих питань.

Завдання громади - мати ефективних депутатів та добитися ефективного використання управлінських коштів для розвитку і процвітання нашого міста.

Ганна Парфьонова

Читати