ХЕРСОН. ГРОМАДА. ІНІЦІАТИВА

Портал суспільних знань і дій для розвитку Херсонщини

gerb_sity

Місто

gerb_region

Область

search_icon
 

Транспорт Херсона

У Херсоні вже є проект «нічні маршрутки», електронна сплата за білет та накреслюються амбітні плани сучасного розвитку автобусного комунального транспорту.

31.01.2020

Директор херсонського комунального підприємства «Херсонський комунальний транспортний сервіс» Павло Ткаченко провів 31 січня прес-конференцію, на якій розповів про результати за перші 3 місяця своєї діяльності, та нововведення, які плануються    в недалекому майбутньому.

Стан, в якому він прийняв  підприємство, Павло охарактеризував як  жахливий – підприємство  вбивалося всі останні роки.

Тому перші кроки почалися з наведення господарського ладу, в т.ч. закупівлі матеріалів на дах у виробничих цехах, який почнуть ремонтувати навесні.  

Кадрова робота полягає у залученні молоді на підприємство і передачі їй досвіду від старших колег.  Вже працевлаштовано декілька молодих людей і є надія, що при зростанні зарплат і покращенні умов праці, їх буде більше.   

Автобусний парк підприємства нещодавно поповнився 15 автобусами марки «Еталон». Взагалі, щоб підприємство було самоокупним, потрібно не менше 40 автобусів. Наразі, їх значно менше.

На сьогоднішній день підприємство обслуговує маршрути 6,17 та 5 і планує взяти участь у конкурсі на 33 маршрут.

Проект «нічна маршрутка» вже запрацював на 6-му маршруті. Поки що їм користується невелика кількість пасажирів, бо херсонці відвикли  їздити пізнім вечором. Але Павло впевнений, що навесні пасажирів буде набагато більше і звичка прийде, а за нею  і реальна потреба.

розклад вечірнього руху 6 автобусу Херсон

Молодий директор вивчає досвід колег з інших міст і пророкує, що не за горами той час, коли і в Херсоні  все буде максимально автоматизовано та інформатизовано – і оплата за проїзд, і підрахунок та контроль  пасажиропотоку.

Але головна ціль - це сучасний рівень сервісу і Павло Ткаченко впевнений, що комунальний автобусний транспорт виведе Херсон на сучасний рівень обслуговування пасажирів, як це відбувається в інших містах України та світу.  

Анна Парфьонова

Читати

^ Вгору