ХЕРСОН. ГРОМАДА. ІНІЦІАТИВА

Портал суспільних знань і дій для розвитку Херсонщини

gerb_sity

Місто

gerb_region

Область

search_icon
 

Туризм з інноваціями

На Херсонщині визначили переможців конкурсу «Краща ідея сувенірів» та підбили підсумки проекту

22.09.2020

Громадська організація «Центр живої історії «Олешшя», в рамках туристично-контентного проєкту "TripMustGoOn", з 01 по 31 липня 2020 року, провела конкурс «Краща ідея сувенірів». Для участі у конкурсі було надіслано 226 заявок від 30 учасників.

 На прес-конференції, присвяченій пдсумкам проєкту, відзначили переможців конкурсу в наступних номінаціях:

-  у номінації «КРАЩА ІДЕЯ ДЛЯ ДРУКОВАНИХ АБО ПАПЕРОВИХ ВИРОБІВ» - Пахомова Дар’я з плакатом «Маяки Херсонщини»;
-  у номінації «КРАЩА ІДЕЯ МАГНІТУ ЧИ БРЕЛОКА»  - Селецька Антоніна з магнітом «Кавун»;
-  у номінації «КРАЩА ІДЕЯ ОДЯГУ ЧИ АКСЕСУАРА» - Дунаєва Олена з футболкою та сумкою «З любов’ю та про любов»;
- у номінації «КРАЩА ІДЕЯ ДЛЯ СУВЕНІРА ПОСУДУ ТА ДЕКОРУ З КЕРАМІКИ, СКЛА, ПЛАСТИКУ, ДЕРЕВА ТОЩО» - Зайкіна Юлія з сувенірною тарілкою «Херсон».

Проєкт "TripMustGoOn" відбувся завдяки підтримці Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) та у партнерстві з управлінням туризму та курортів Херсонської обласної державної адміністрації.

Окрім проведення конкурсу ідей, в проєкті було здійснено багато цікавих та важливих продуктів для розвитку туризму на Херсонщині та для туристів :

  • створено чат-бот у Telegram та Facebook, який дає відповіді на всі запитання та є надійним путівником для гостей Херсонщини. Відтепер питання «Як дістатися до...?», «Що подивитися у ...?», а можливо навіть «Що я побачу в Херсоні?», що ставлять перед собою туристи, знайдуть відповіді. Бот надає гостям Херсонської області цікаву туристичну інформацію та виконує функцію «провідника» на сайті tripmustgoon.com.
  • запущено туристичний портал TripMustGoOn.com, в якому зібрано понад 500 нових фото, 8 нових відео та описано трьома мовами більше ніж 60 туристичних локацій Херсонщини. Зараз завершується його наповнення. Портал відвідало вже понад 40 000 унікальних відвідувачів. Після закінчення проєкту роботу над порталом буде продовжено силами ГО «Олешшя».
  • у партнерстві з місцевими фермерами на херсонських кавунах розмістили 201 000 наліпок із QR-кодами про цікаві локації регіону. Перша партія із 30 000 штук прибула до Києва на баржі перед Днем Незалежності України і вже продається у 27 супермаркетах «Сільпо» Києва, Стоянки, Софіївської Борщагівки та Броварів. Тепер завдяки використанню QR-кодів кавуни стали джерелом захоплюючої пізнавальної інформації. 

Скануючи зображення коду, кожен поціновувач кавунів може здійснити віртуальну подорож, а потім самостійно або за допомогою туристичних компаній відвідати Херсонську область.

 

Джерело: Херсонська обласна державна адміністрація

Читати

^ Вгору