Розвиток суднобудівництва
На херсонському суднобудівному заводі знову будують судна, а не корпуси
19.10.2012Спущено на воду перший повнокомплектний танкер-продуктовоз «ріка-море» в рамках контракту з групою SVL (Мальта.
Судно призначене для морського і змішаного транспортування сирої нафти та нафтопродуктів, зокрема бензину, без обмеження по температурі спалаху, із забезпеченням перевезення вантажу з підтримкою температури 60 °С, також забезпечується одночасне перевезення двох сортів вантажу.
При проектуванні танкера враховані спеціальні вимоги нафтових компаній, дотримані екологічні обмеження класу Російського морського регістра судноплавства "ЕКО Проект" (ECO-S).
Контракт на будівництво трьох повнокомплектних танкерів «ріка-море» був підписаний між Херсонським суднобудівним заводом і Мальтійської компанією в 2011 році, а головне судно проекту на заводі було закладено 21 жовтня 2011 року. Габаритна довжина судна - 140,85, ширина - 16,86 м, висота борту - 6 м. Місткість шести вантажних танків і двох відстійних 8100 куб.м, дедвейт в море – 6980 тонни при осіданні 4,20 м, швидкість експлуатації 10 вузлів.
Джерело: Управління громадських зв"язків Херсонської міської ради










