Якість послуг населенню
До контролю за якістю послуг ЖЕК можуть долучитися будинкові комітети
01.10.2014Порядок здійснення контролю за якістю послуг підприємств, що надають послуги населенню з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджений рішенням Херсонської міської ради.
З метою організації здійснення контролю з боку будинкових комітетів, за обсягами та якістю послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, дані послуги умовно розподіляються на три групи:
Перша група:
- прибирання сходових клітин;
- прибирання прибудинкової території;
- технічне обслуговування ліфтів;
- обслуговування систем диспетчеризації;
- освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування води;
- енергопостачання ліфтів.
Друга група:
- вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів;
- прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель;
- дератизація;
- дезінсекція;
- обслуговування димовентиляційних каналів;
- прибирання та вивезення снігу.
Третя група:
- технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло- водопостачання, водовідведення і зливної каналізації;
- поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території.
У разі замовлення мешканцями будинку інших послуг, вони умовно належать до будь-якої із зазначених груп за аналогією.
З повним текстом рішення № 1505 від 12.09.2014 можна ознайомитися на сайті Херсонської міської ради
Джерело: Управління громадських зв”язків Херсонської міської ради