ХЕРСОН. ГРОМАДА. ІНІЦІАТИВА

Портал суспільних знань і дій для розвитку Херсонщини

gerb_sity

Місто

gerb_region

Область

search_icon
 

Якість послуг населенню

До контролю за якістю послуг ЖЕК можуть долучитися будинкові комітети

01.10.2014

Порядок здійснення контролю за якістю послуг підприємств, що надають послуги населенню з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затверджений рішенням Херсонської міської ради.

З метою організації здійснення контролю з боку будинкових комітетів, за обсягами та якістю послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, дані послуги умовно розподіляються на три групи:

Перша група:

- прибирання сходових клітин;

- прибирання прибудинкової території;

- технічне обслуговування ліфтів;

- обслуговування систем диспетчеризації;

- освітлення місць загального користування, підвалів, підкачування води;
- енергопостачання ліфтів.
Друга група:

- вивезення та утилізація твердих побутових і негабаритних відходів;

- прибирання підвалів, технічних поверхів та покрівель;

- дератизація;

- дезінсекція;

- обслуговування димовентиляційних каналів;

- прибирання та вивезення снігу.

Третя група:

- технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем тепло- водопостачання, водовідведення і зливної каналізації;

- поточний ремонт конструктивних елементів, інженерних систем і технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього благоустрою, розташованих на прибудинковій території.

У разі замовлення мешканцями будинку інших послуг, вони умовно належать до будь-якої із зазначених груп за аналогією.

З повним текстом рішення № 1505 від 12.09.2014 можна ознайомитися на сайті Херсонської міської ради

Джерело: Управління громадських зв”язків Херсонської міської ради

Читати