ХЕРСОН. ГРОМАДА. ІНІЦІАТИВА

Портал суспільних знань і дій для розвитку Херсонщини

gerb_sity

Місто

gerb_region

Область

search_icon
 

Прем’єр-міністр відвідав відкриття повітряної лінії електропередачі 750 кВ Запорізька АЕС — підстанція «Каховська».

2020-12-24

Участь у відкритті в онлайн-форматі також взяли директор Європейського банку реконструкції та розвитку в країнах Східної Європи та на Кавказі Маттео Патроне та директор Європейського інвестиційного банку в Україні Ерік де Загон.

«Завершення будівництва лінії усунуло останні обмеження щодо максимальної потужності в роботі наших атомних електростанцій, а саме — для Запорізької АЕС», — сказав Прем’єр-міністр України Денис Шмигаль, перебуваючи з робочим візитом в Каховці.

Також Прем’єр-міністр зазначив, що завершення будівництва ПЛ ЗАЕС —Каховська є одним із кроків для виконання глобального стратегічного завдання, яке полягає у нарощуванні можливостей для експорту української електроенергії до країн ЄС.

Зокрема, за його словами, лінія є першим елементом майбутнього транзитного коридору в складі ліній 750 кВ Каховська — Приморська та 400 кВ — Ісакча, який дасть можливість значно розширити потужності для експорту української електроенергії в напрямку Румунії після синхронізації об’єднаної енергетичної системи України з ENTSO-E. Додатковий обсяг для експорту складатиме до 1 000 МВт, що дорівнює потужності одного великого енергоблоку атомної електростанції.

На завершення Денис Шмигаль висловив подяку Європейському банку реконструкції та розвитку та Європейському інвестиційному банку за фінансування будівництва лінії ЗАЕС — Каховська, підстанції 750 кВ «Каховська», а також інших складових цього проекту.

 

Довідково

Оператор системи передачі НЕК «Укренерго» в листопаді 2020 року завершив будівництво повітряної лінії класу напруги 750 кВ ЗАЕС — Каховська з новою підстанцією 750 кВ «Каховська» та заходами ліній 330 кВ Каховська—Островська та Каховська—Херсонська. Лінія поставлена під навантаження та включена в роботу. Загальна вартість проекту (будівництво лінії, підстанції та заходів) складає €195 млн. Будівництво фінансувалося за рахунок кредитів Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку.

Джерело: Урядові новини

Читати